Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81912
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості набуття прав на торговельні марки в Україні та Європейському Союзі |
Authors |
Дегтяр, Р.О.
|
ORCID | |
Keywords |
інтелектуальна власність интеллектуальная собственность Intellectual Property |
Type | Masters thesis |
Speciality | 081 - Право |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81912 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дегтяр Р. О. Особливості набуття прав на торговельні марки в Україні та Європейському Союзі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 081 - право / наук. кер. Е. Д. Янішевська. Суми: Сумський державний університет, 2020. 88 с. |
Abstract |
Торговельні марки стають більш популярним з сучасним розвитком торговельних відносин та усе частіше реєструються по всьому світу. Їх справедливо можна назвати ефективним інструментом для інформування споживачів про відповідні товари або послуги та популяризації на національному та міжнародному ринку. Однак, на жаль, є актуальним ряд проблем, що спричинені таким широким розповсюдженням торговельних марок, це і збільшення неправомірних дій щодо таких позначень, недобросовісна конкуренція, виробництво та продаж контрафактної продукції і т.д.
Важливість даного дослідження обумовлена виконанням зобов’язань які взяла на себе України перед Європейським Союзом відповідно до Угоди про асоціацію. Такі зобов’язання України перед Європейським Союзом полягають у поступовому та поетапному процесі реформ та адаптації законодавства в України до нормативно-правових актів ЄС, не оминаючи питання забезпечення ефективної правової охорони торговельних марок, як об’єктів інтелектуальної власності. Trademarks are becoming more popular with the modern development of trade relations and are increasingly being registered around the world. They can rightly be called an effective tool for informing consumers about relevant products or services and promotion in the national and international market. However, unfortunately, there are a number of problems caused by such a wide distribution of trademarks, including an increase in illegal actions on such designations, unfair competition, production and sale of counterfeit products, etc. The importance of this study is due to the fulfillment of Ukraine’s commitments to the European Union under the Association Agreement. Such obligations of Ukraine to the European Union consist in the gradual and gradual process of reforms and adaptation of legislation in Ukraine to EU regulations, without avoiding the issue of ensuring effective legal protection of trademarks as intellectual property. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІП) |
Views

1

1

236

151830250

1781476

1

63531

1

1781466

-1179843174

1935280952

20135727

1935280950

1437655543
Downloads

1

20135726

206047

1935280947

-1637136444

1

1

77

48061

1781473

1

20135725

1

1781484

1

127060

-1179843175

5069

1935280948

281700571
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Degtar_Masters_thesis.pdf | 878.23 kB | Adobe PDF | 1379503575 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.