Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81919
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення механізму управління персоналом у органах виконавчої влади ( на прикладі Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області) |
Authors |
Чмель, С.В.
|
ORCID | |
Keywords |
управління персоналом управление персоналом HR кар’єра карьера career адаптація персоналу адаптация персонала staff adaptation |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81919 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Чмель, С.В. Удосконалення механізму управління персоналом у органах виконавчої влади ( на прикладі Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / С.В. Чмель; наук. керівник Ю.О. Мирошниченко. - Суми: СумДУ, 2020. - 55 с. |
Abstract |
Враховуючи збіг в Україні таких факторів, як економічна криза, необхідність скорочення витрат па утримання державного апарату й водночас підвищення якості надання державних послуг та як наслідок - потреби в оптимізації його складу, можна стверджувати, що подолати ці проблеми можливо лише за умови ефективної системи управління.
Як рішення такої проблеми в даній роботі запропоновано провести ряд заходів щодо створення ефективної системи адаптації персоналу, яка на момент написання даної роботи фактично ще не розвинена. Учитывая совпадение в Украине таких факторов, как экономический кризис, необходимость сокращения расходов па содержание государственного аппарата и одновременно повышение качества предоставления государственных услуг как следствие - потребности в оптимизации его состава, можно утверждать, что преодолеть эти проблемы возможно лишь при условии эффективной системы управления. В качестве решения такой проблемы в данной работе предложено провести ряд мероприятий по созданию эффективной системы адаптации персонала, которая на момент написания данной работы фактически еще не развита. Given the coincidence of factors in Ukraine such as the economic crisis, the need to reduce the cost of maintaining the state apparatus and at the same time improve the quality of public services and as a result - the need to optimize its composition, it can be argued that these problems can be overcome only with effective governance. As a solution to this problem, this paper proposes to take a number of measures to create an effective system of staff adaptation, which at the time of writing this work is not yet actually developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Belgium
930007609
China
1
Germany
21373133
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
157691
Japan
1
Lithuania
1
Poland
36391
Singapore
1
Ukraine
19462442
United Kingdom
41084453
United States
930007611
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
Finland
1
France
765779374
Germany
847893495
Ireland
1
Italy
-726854493
Lithuania
1
Moldova
533719
Netherlands
1285772
Norway
1
Poland
21373132
Singapore
1
Ukraine
930007610
United Kingdom
1
United States
930007607
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chmel_mag_rob.pdf | 708.11 kB | Adobe PDF | -1524941073 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.