Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82060
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Задоволеність клієнтів якістю отриманих послуг як індикатор менеджменту у медичних організаціях (на прикладі ТОВ "Медея Суми")
Authors Сміянова, М.В.
ORCID
Keywords якість послуг
качество услуг
quality of services
задоволеність
удовлетворенность
satisfaction
менеджмент
management
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82060
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сміянова, М.В. Задоволеність клієнтів якістю отриманих послуг як індикатор менеджменту у медичних організаціях (на прикладі ТОВ "Медея Суми") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / М.В. Сміянова; наук. керівник К.В. Таранюк. - Суми: СумДУ, 2020. - 46 с.
Abstract У роботі досліджено теоретичні засади поняття "якість медичних послуг", його складові та особливості. У роботі проведено аналіз підприємства ТОВ "Медея Суми" та досліджено рівень задоволеності пацієнтів якістю отриманих на підприємстві медичних послуг. Проаналізовано та встановлено взаємозалежність між показником якості медичних послуг і ефективністю менеджменту, а саме визначено основні елементи системи управління якістю надаваних медичних послуг та яким чином вони впливають та відображають ефективність менеджменту. Виявлена можливість покращення суб’єктивної оцінки пацієнтами якості отриманих медичних послуг та запропоновано комплекс заходів для покращення їх сприйняття надаваних підприємством послуг.
В работе исследованы теоретические основы понятия "качество медицинских услуг", его составляющие и особенности. В работе проведен анализ предприятия ООО "Медея Сумы" и исследован уровень удовлетворенности пациентов качеством полученных на предприятии медицинских услуг. Проанализирована и установлена взаимозависимость между показателем качества медицинских услуг и эффективностью менеджмента, а именно определены основные элементы системы управления качеством предоставляемых медицинских услуг и каким образом они влияют и отражают эффективность менеджмента. Обнаружена возможность улучшения оценки пациентами качества полученных медицинских услуг и предложен комплекс мер по улучшению их восприятия предоставляемых предприятием услуг.
The theoretical bases of the concept of "quality of medical services", its components and features are investigated in the following work. The analysis of the LLC "Medea Sumy" is carried out and the level of patients ’ satisfaction with quality of the medical services received in organization is evaluated. The interdependence between the services’ quality and the efficiency of management is analyzed, namely the main elements of the quality management system of medical services provision are determined and their influence on the efficiency of management is established. The possibility for improving the services’ quality assessment among patients is revealed and a set of measures is proposed to improve their perception of the services provided by medical center.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
392614806
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
587241
Greece Greece
1
Ireland Ireland
77677
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
724748675
United Kingdom United Kingdom
11741778
United States United States
1628098788
Unknown Country Unknown Country
33712174

Downloads

Austria Austria
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
83522309
Estonia Estonia
3111
Finland Finland
1
France France
1628098787
Germany Germany
-1503386146
Ireland Ireland
-1342083802
Lithuania Lithuania
3109
Moldova Moldova
1
Poland Poland
587243
Romania Romania
1
Russia Russia
785229610
Slovakia Slovakia
587255
Spain Spain
1
Turkey Turkey
251674
Ukraine Ukraine
-1503386147
United Kingdom United Kingdom
785229610
United States United States
724748671
Unknown Country Unknown Country
-1503386150

Files

File Size Format Downloads
Smiianova_mag_rob.pdf 837.16 kB Adobe PDF -1843980859

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.