Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82060
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Задоволеність клієнтів якістю отриманих послуг як індикатор менеджменту у медичних організаціях (на прикладі ТОВ "Медея Суми") |
Authors |
Сміянова, М.В.
|
ORCID | |
Keywords |
якість послуг качество услуг quality of services задоволеність удовлетворенность satisfaction менеджмент management |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82060 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сміянова, М.В. Задоволеність клієнтів якістю отриманих послуг як індикатор менеджменту у медичних організаціях (на прикладі ТОВ "Медея Суми") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / М.В. Сміянова; наук. керівник К.В. Таранюк. - Суми: СумДУ, 2020. - 46 с. |
Abstract |
У роботі досліджено теоретичні засади поняття "якість медичних послуг", його складові та особливості.
У роботі проведено аналіз підприємства ТОВ "Медея Суми" та досліджено рівень задоволеності пацієнтів якістю отриманих на підприємстві медичних послуг.
Проаналізовано та встановлено взаємозалежність між показником якості медичних послуг і ефективністю менеджменту, а саме визначено основні елементи системи управління якістю надаваних медичних послуг та яким чином вони впливають та відображають ефективність менеджменту.
Виявлена можливість покращення суб’єктивної оцінки пацієнтами якості отриманих медичних послуг та запропоновано комплекс заходів для покращення їх сприйняття надаваних підприємством послуг. В работе исследованы теоретические основы понятия "качество медицинских услуг", его составляющие и особенности. В работе проведен анализ предприятия ООО "Медея Сумы" и исследован уровень удовлетворенности пациентов качеством полученных на предприятии медицинских услуг. Проанализирована и установлена взаимозависимость между показателем качества медицинских услуг и эффективностью менеджмента, а именно определены основные элементы системы управления качеством предоставляемых медицинских услуг и каким образом они влияют и отражают эффективность менеджмента. Обнаружена возможность улучшения оценки пациентами качества полученных медицинских услуг и предложен комплекс мер по улучшению их восприятия предоставляемых предприятием услуг. The theoretical bases of the concept of "quality of medical services", its components and features are investigated in the following work. The analysis of the LLC "Medea Sumy" is carried out and the level of patients ’ satisfaction with quality of the medical services received in organization is evaluated. The interdependence between the services’ quality and the efficiency of management is analyzed, namely the main elements of the quality management system of medical services provision are determined and their influence on the efficiency of management is established. The possibility for improving the services’ quality assessment among patients is revealed and a set of measures is proposed to improve their perception of the services provided by medical center. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
China
392614806
Estonia
1
France
1
Germany
587241
Greece
1
Ireland
77677
Lithuania
1
Romania
1
Slovakia
1
Ukraine
724748675
United Kingdom
11741778
United States
1628098788
Unknown Country
33712174
Downloads
Austria
1
Azerbaijan
1
Canada
1
Czechia
83522309
Estonia
3111
Finland
1
France
1628098787
Germany
-1503386146
Ireland
-1342083802
Lithuania
3109
Moldova
1
Poland
587243
Romania
1
Russia
785229610
Slovakia
587255
Spain
1
Turkey
251674
Ukraine
-1503386147
United Kingdom
785229610
United States
724748671
Unknown Country
-1503386150
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Smiianova_mag_rob.pdf | 837.16 kB | Adobe PDF | -1843980859 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.