Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82621
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств |
Other Titles |
Marketing instruments for evaluation of consumer reading for the purchase of environmentally oriented enterprises |
Authors |
Korobets, Olena Mykhailivna
|
ORCID | |
Keywords |
споживачі потребители consumers екологічний ризик экологический риск environmental risk підприємство предприятие enterprise позиціонування позиционирования positioning конкурентні переваги конкурентные преимущества competitive advantages |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82621 |
Publisher | Хмельницький національний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Коробець О. М. Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. Серія Економічні науки. 2018. № 6. Т. 2. С. 210-214. DOI: 10.31891/2307-5740-2018-264-6(2)-210-214 |
Abstract |
У статті наведено огляд основних факторів, що впливають на готовність споживачів платити більше за екологічно чисті продукти. Сформовано та проаналізовано основні маркетингові інструменти впливу на купівельний вибір споживачів. У дослідженні розглядаються підприємства, які позиціонують себе як екологоорієнтовані на основі застосування системи управління екологічними ризиками. Такі підприємства повинні швидко вивчати та досліджувати нові шляхи позиціонування своєї діяльності у свідомості споживача для збереження власної конкурентоспроможності на ринку. Застосування екологоорієнтованої концепції на підприємствах не обмежується лише розробкою стратегічного компонента, орієнтованого на екологічні проблеми, або просто застосування стандартів, а повинен передбачати розробку комплексної системи ефективного управління. Саме ця умова створює сприятливі умови забезпечення конкурентних переваг. Система управління підприємств повинна максимально спрямовувати свою діяльність на збалансування можливостей екологоорієнтованого виробництва, та потреби споживачів. Визначено, що готовність споживачів підтримувати екологічно спрямовану політику підприємств, дає для них стимул збільшувати свої конкурентні переваги. За результатами дослідження зроблений висновок про актуальність і необхідність споживачів підтримувати екологічно спрямовану політику підприємств. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
3956225
France
1
Germany
28517
Greece
1
India
1
Ireland
1077
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
25
Singapore
1
Slovakia
9071
Sweden
147
Ukraine
2116813
United Kingdom
76479
United States
7912399
Unknown Country
14100761
Downloads
France
1
Ireland
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Ukraine
938501
United Kingdom
545727
United States
14100760
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korobets_marketing_tools.pdf | 402.44 kB | Adobe PDF | 15584994 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.