Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82621
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств |
Other Titles |
Marketing instruments for evaluation of consumer reading for the purchase of environmentally oriented enterprises |
Authors |
Korobets, Olena Mykhailivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6977-4280 |
Keywords |
споживачі потребители consumers екологічний ризик экологический риск environmental risk підприємство предприятие enterprise позиціонування позиционирования positioning конкурентні переваги конкурентные преимущества competitive advantages |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82621 |
Publisher | Хмельницький національний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Коробець О. М. Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. Серія Економічні науки. 2018. № 6. Т. 2. С. 210-214. DOI: 10.31891/2307-5740-2018-264-6(2)-210-214 |
Abstract |
У статті наведено огляд основних факторів, що впливають на готовність споживачів платити більше за екологічно чисті продукти. Сформовано та проаналізовано основні маркетингові інструменти впливу на купівельний вибір споживачів. У дослідженні розглядаються підприємства, які позиціонують себе як екологоорієнтовані на основі застосування системи управління екологічними ризиками. Такі підприємства повинні швидко вивчати та досліджувати нові шляхи позиціонування своєї діяльності у свідомості споживача для збереження власної конкурентоспроможності на ринку. Застосування екологоорієнтованої концепції на підприємствах не обмежується лише розробкою стратегічного компонента, орієнтованого на екологічні проблеми, або просто застосування стандартів, а повинен передбачати розробку комплексної системи ефективного управління. Саме ця умова створює сприятливі умови забезпечення конкурентних переваг. Система управління підприємств повинна максимально спрямовувати свою діяльність на збалансування можливостей екологоорієнтованого виробництва, та потреби споживачів. Визначено, що готовність споживачів підтримувати екологічно спрямовану політику підприємств, дає для них стимул збільшувати свої конкурентні переваги. За результатами дослідження зроблений висновок про актуальність і необхідність споживачів підтримувати екологічно спрямовану політику підприємств. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

3956225

1

28517

1

1

1077

1

1

25

1

9071

147

2116813

76479

7912399

42302281
Downloads

1

1

1

1

1

938501

545727

14100760

14100762
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korobets_marketing_tools.pdf | 402.44 kB | Adobe PDF | 29685755 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.