Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82670
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности |
Authors |
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Domashenko, Maryna Dmytrivna Бурнакова, В.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 http://orcid.org/0000-0002-6987-8992 |
Keywords |
еколого-економічна безпека эколого-экономическая безопасность ecological and economic security міжнародна економічна діяльність международная экономическая деятельность international economic activity маркетинг marketing інтерналізація интернализация internalization імідж имидж image брегдінг брендинг branding |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82670 |
Publisher | Комратский государственный университет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Домашенко М. Д., Школа В. Ю., Бурнакова В. С. Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности. // Наука, образование, культура: cборник статей международной научно-практической конференции, м. Комрат (Молдова), 2020. Комрат, 2020. С.121-126 |
Abstract |
У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду. В статье освещается стратегический аспект обеспечения экологической и экономической безопасности страны. Рассмотрены возможности использования маркетингового подхода в государственном управлении. Проведен анализ имиджевой составляющей конкурентоспособности национального бренда. The strategic aspect of ensuring the ecological and economic security of the country is eluminated in the article. Utilisation of marketing approach for state governance are examined. The analysis of image aspect based competitiveness national brand is studied. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
16
Finland
22263
Germany
1
Ireland
108
Italy
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
1696
United Kingdom
777
United States
17966
Unknown Country
44526
Downloads
Germany
1
Indonesia
1
Ukraine
5075
United Kingdom
1
United States
44526
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shkola_marketing_paper.pdf | 5.29 MB | Adobe PDF | 49605 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.