Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки |
Authors |
Загоруйко, Л.О.
Плотніков, Є.О. Krasulia, Alla Viktorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2048-1879 |
Keywords |
неформальне навчання неформальное обучение informal education професійна підготовка профессиональная подготовка professional training вчителі англійської мови учителя английского языка EFL teachers підвищення кваліфікації повышение квалификации advanced training |
Type | Book chapter |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712 |
Publisher | Чернігівський національний технологічний університет |
License | In Copyright |
Citation | Загоруйко Л.О. Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки [Текст] / Л.О. Загоруйко, Є.О. Плотніков, А.В. Красуля // Конкурентоспроможність вищої освіти в умовах інформаційного суспільства: монографія / за заг. ред. Н.І. Холявко. – Чернігів: ЧНТУ, 2020. – Том ІІ: Науково-практичні засади підвищення конкурентоспроможності національної системи вищої освіти. – С. 153-171. |
Abstract |
Мета публікації – розкрити особливості професійного розвитку вчителів англійської мови в контексті неформального навчання в Україні. За результатами теоретичного дослідження було констатовано, що ефективне самостійне навчання можливе лише через залучення вчителів англійської мови до участі у заходах, що мають на меті неформальне навчання. Професійний розвиток засобами неформальної освіти передбачає врахування індивідуальних потреб кожного вчителя та задоволення його професійних потреб. Велику роль у підвищенні професійної кваліфікації вчителів англійської мови відіграють онлайн професійні мережі, адже вони є найбільш гнучкою формою неформального навчання. Участь учителів англійської мови у заходах, спрямованих на їхнє неформальне навчання, сприяє професійному розвитку в умовах партнерства між вчителем (школою), громадською організацією, професійною мережею та університетом, у випадку якщо останній також пропонує неформальне навчання. Така співпраця передбачає визначення спільних напрямів професійної діяльності, обмін не лише професійним досвідом, а й досвідом участі в різних заходах формальної та неформальної освіти, а також індивідуальним досвідом інформального навчання. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
China
252
Germany
17253584
Ireland
1179625
Latvia
14786
Lithuania
1
Netherlands
126
Singapore
1
Ukraine
109391969
United Kingdom
50861
United States
56385561
Unknown Country
184276769
Downloads
China
249
Germany
50858
Indonesia
1
Ireland
1
Latvia
1
Lithuania
1
Ukraine
109391968
United Kingdom
1
United States
152327
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zahoruiko_professional_training.pdf | 953.92 kB | Adobe PDF | 109595407 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.