Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82729
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | HR-менеджмент в приватних медичних закладах (на прикладі медичного центру "Новий Зір" у м.Суми). Аналіз і перспективи |
Authors |
Белік, Т.В.
|
ORCID | |
Keywords |
управління персоналом управление персоналом personnel management hr-менеджмент hr-менеджмент HR методи мотивації методы мотивации methods of motivation |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82729 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Белік, Т.В. HR-менеджмент в приватних медичних закладах (на прикладі медичного центру "Новий Зір" у м.Суми). Аналіз і перспективи [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / Т.В. Белік; наук. керівник Г.А. Мішеніна. - Суми: СумДУ, 2021. - 79 с. |
Abstract |
В даній кваліфікаційній роботі магістра розглянуто шляхи удосконалення системи HR-менеджменту медичного центру за рахунок використання інструментів HR-політики.
Базуючись на виявлених проблемах організації системи управління персоналом було визначено сутність та особливості роботи HR-політики медичного центру.
Розглянуто стан кадрового забезпечення медичного центру, а також методи кадрової роботи в сфері охорони здоров’я.
Досліджено сучасний стан управління персоналом на базі реально-діючого медичного центру, вивчено проблемні моменти у діючих методах та системах HR-менеджменту. За допомогою аналізу кадрових та фінансових показників, структури та персоналу в організації була досліджена поточна ситуація справ HR-менеджменту медичного центру. Виявлені недоліки у кадровому документообігу та системі HR-менеджменту медичного центру та визначені причини плинності кадрів.
За допомогою використання методів методи порівняння, системи BSC Каплана і Нортона, діаграми Ганта, розрахункового методу та методу аналізу даних, були показані шляхи вдосконалення існуючої системи HR-менеджменту в організації.
Результати, одержані в кваліфікаційній роботі, вказують на економічну ефективність запропонованих заходів вдосконалення системи HR-менеджменту. В данной квалификационной работе магистра рассмотрены пути совершенствования системы HR-менеджмента медицинского центра за счет использования инструментов HR-политики. Основываясь на выявленных проблемах организации системы управления персоналом были определены сущность и особенности работы HR-политики медицинского центра. Рассмотрено состояние кадрового обеспечения медицинского центра, а также методы кадровой работы в сфере здравоохранения. Исследовано современное состояние управления персоналом на базе реально-действующего медицинского центра, изучено проблемные моменты в действующих методах и системах HR-менеджмента. С помощью анализа кадровых и финансовых показателей, структуры и персонала в организации была исследована текущая ситуация дел HR-менеджмента медицинского центра. Выявленные недостатки в кадровом документообороте и системе HR-менеджмента медицинского центра и определены причины текучести кадров. С помощью использования методов методы сравнения, системы BSC Каплана и Нортона, диаграммы Ганта, расчетного метода и метода анализа данных, были показаны пути совершенствования существующей системы HR-менеджмента в организации. Результаты, полученные в квалификационной работе, указывают на экономическую эффективность предложенных мероприятий совершенствования системы HR-менеджмента. ABSTRACT In this qualification work of the master the ways of improvement of the HR-management system of the medical center at the expense of use of tools of HR-policy are considered. Based on the identified problems of the organization of the personnel management system, the essence and features of the HR-policy of the medical center were determined. The state of staffing of the medical center, as well as methods of staffing in the field of health care are considered. The current state of personnel management on the basis of a real medical center is studied, the problematic moments in the current methods and systems of HR-management are studied. With the help of the analysis of personnel and financial indicators, structure and personnel in the organization the current situation of affairs of HR-management of the medical center was investigated. Deficiencies in the personnel document management and HR-management system of the medical center were identified and the reasons for staff turnover were identified. Using the methods of comparison methods, Kaplan and Norton's BSC system, Gantt chart, calculation method and data analysis method, the ways to improve the existing HR management system in the organization were shown. The results obtained in the qualification work indicate the economic efficiency of the proposed measures to improve the HR-management system. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
China
-676421623
Colombia
1
Côte d’Ivoire
1
Germany
268960832
Ireland
591031419
Jordan
1
Lithuania
1
Netherlands
624845419
Norway
1
Russia
1
Singapore
1
Sweden
85187
Ukraine
1805242366
United Kingdom
-1641783022
United States
1805242369
Unknown Country
-1821364258
Vietnam
215056
Downloads
Bangladesh
1
Belarus
1
Canada
389195805
China
-676421622
Cyprus
85197
Czechia
1695091006
Estonia
313082070
Finland
1495806826
France
-1641783024
Germany
1570812894
Gibraltar
1
Indonesia
1
Ireland
1043419110
Italy
1
Japan
657
Kazakhstan
729525294
Kyrgyzstan
1
Lithuania
19556944
Malta
1
Netherlands
-638809812
Norway
679
Poland
-676421624
Portugal
1
Romania
120739
Russia
729525298
Singapore
1
Slovakia
-1641783021
Spain
591031425
Sweden
1
Turkey
1903189907
Ukraine
1805242370
United Kingdom
868019176
United States
1805242364
Unknown Country
956053754
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Belik_mag_rob.pdf | 850.91 kB | Adobe PDF | 2049847831 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.