Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83322
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання навчального середовища Moodle у викладанні іноземних мов у немовних ЗВО
Authors Otroshchenko, Larysa Stepanivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2333-333X
Keywords навчального середовища Moodle
учебная платформа Moodle
Moodle learning platform
іноземні мови
иностранные языки
foreign languages
немовний ЗВО
неязыковой ВУЗ
non-language university
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83322
Publisher Київський Національний авіаційний університет
License Copyright not evaluated
Citation Отрощенко Л. С. Використання навчального середовища Moodle у викладанні іноземних мов у немовних ЗВО // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць / за ред. О. В. Ковтун, С. М. Ягодзинського. К.: НАУ, 2019. С. 416-417.
Abstract У тезах проаналізовано особливості й можливості використання платформи Moodle у навчальному процесі немовного ЗВО.
В тезисах проанализированы особенности и возможности использования платформы Moodle в учебном процессе неязыкового ВУЗа.
Peculiarities and opportunities of the Moodle platform usage in the educational process of the non-language universities have been analyzed in the abstract.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
564
Lithuania Lithuania
1
South Africa South Africa
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
235205
United Kingdom United Kingdom
6444
United States United States
712629
Unknown Country Unknown Country
12886

Downloads

Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
169624
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
712631

Files

File Size Format Downloads
Otroshchenko_foreign languages.pdf 367.61 kB Adobe PDF 882259

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.