Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83567
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми і перспективи інтернет-маркетингу в Україні
Authors Dutchenko, Olena Olehivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2200-9252
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
internet-marketing
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activities
мережа Інтернет
сеть Интернет
Internet
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83567
Publisher
License Copyright not evaluated
Citation Дутченко О. О. Проблеми і перспективи інтернет-маркетингу в Україні // Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції. 2017. Вип. 20. URL: http://www.konferenciaonline.org.ua/arhiv-konferenciy/arhiv-konferenciy13-06-2017
Abstract В наш час застосування інтернет-маркетингу активно використовується в майже всіх аспектах маркетингової діяльності підприємств. Його роль постійно зростає, навіть не зважаючи на великі витрати на даний вид маркетингу під час економічної кризи.
In our time, the use of Internet marketing is actively used in almost all aspects of marketing activities of enterprises. Role of Internet marketing is constantly increasing, even despite the large costs of marketing during the economic crisis.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
China China
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
362
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
11258
United Kingdom United Kingdom
4841
United States United States
37779
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Belgium Belgium
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
21309
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21310

Files

File Size Format Downloads
Dutchenko_internet-marketing.pdf 156 kB Adobe PDF 42625

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.