Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83582
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Sustainable Development Goals as a Means of Civic initiatives |
Authors |
Mylenkova, Rymma Volodymyrivna
Фольварочна, Т. Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna Smolennikov, Denys Olehovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6712-7319 http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0003-4946-4028 http://orcid.org/0000-0001-8418-051X |
Keywords |
цілі сталого розвитку цели устойчивого развития sustainable development goals кейс стади case study освіта образование education |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83582 |
Publisher | University book |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Sustainable Development Goals as a Means of Civic initiatives. Case study handbook / Compiled by: Volha Melnik, Yuriy Petrushenko. Sumy: University book. 2020. 226 p. |
Abstract |
Посібник складений групою авторів з EENCE -
мережі освіти з питань громадянства для використання під час навчальних заходів для просування
Цілей сталого розвитку. Наступні кейси можуть бути застосовані протягом
тренінгів з громадянської освіти для досягнення таких освітніх цілей, як навчання
щодо структурування інформації та зрозумінн значення певних
ЦУР; формування вміння виявляти можливі наслідки та перешкоди для
досягнення ЦУР; демонстрація оптимального вибору можливостей та засобів
для досягнення ЦУР у контексті безлічі рішень. Руководство составлено коллективом авторов EENCE - Сети гражданского просвещения для использования во время учебных мероприятий для продвижения Целей устойчивого развития. Следующие кейсы могут применяться во время тренингов по гражданскому воспитанию для достижения таких образовательных целей, как обучение тому, как как структурировать информацию и понять смысл определенных ЦУР; развивать способность определять возможные последствия и препятствия на пути достижения ЦУР; демонстрация возможности и средств оптимального выбора. The guide has been compiled by a group of authors from the EENCE citizenship education network for use during training events to promote Sustainable Development Goals. The following cases can be applied during citizenship education training to achieve such educational goals as teaching how to structure information and comprehend the meaning of certain SDGs; build the ability to identify possible consequences and obstacles to achieving SDGs; demonstration of the optimal choice possibility and means to achieve SDGs in the context of multiple solutions. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
Botswana
1
China
1808623558
Côte d’Ivoire
1
Germany
-160029178
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
1452970164
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2369
Poland
52297927
Singapore
1808623563
South Africa
1
Sweden
21323
Switzerland
1
Ukraine
-2027357739
United Kingdom
219614
United States
1628156633
Unknown Country
1716305932
Vietnam
55279
Downloads
Canada
31385567
China
1628156636
Estonia
1
France
1
Georgia
1
Germany
-160029177
India
1
Indonesia
734428431
Ireland
85148
Israel
1
Italy
1
Japan
1628156635
Lithuania
1
Netherlands
110555
Poland
52297928
Singapore
1
South Korea
1224044
Switzerland
-420658614
Taiwan
1628156637
Turkey
1
Ukraine
-2027357738
United Kingdom
143761
United States
1628156632
Unknown Country
1179073475
Uzbekistan
1224051
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mylenkova_case study.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | 1609586685 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.