Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83618
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг оздоровлення: розвиток спеціалізованих напрямків туризму в регіоні |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
туристичні послуги туристические услуги travel services оздоровчий туризм оздоровительный туризм health tourism просування послуг туризм продвижение услуг туризма promotion of tourism services рекламування оздоровчої пропозиції рекламирование оздоровительного предложения advertising the health offer |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83618 |
Publisher | ІВВ Луцького НТУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Летуновська Н. Є. Маркетинг оздоровлення: розвиток спеціалізованих напрямків туризму в регіоні // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених, м. Луцьк, 26 березня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 228-229. |
Abstract |
У тезах проаналізований ринок України як перспективний географічний напрямок для оздоровчого туризму. Виокремлені причини, що стримують реалізаціє проєктів у сфері туризму оздоровлення. Приведені статистичні показники туристичних потоків в Україну. Перелічені доцільні способи маркетингового просування послуг оздоровчого туризму. В тезисах проанализирован рынок Украины как перспективное географическое направление для оздоровительного туризма. Выделены причины, которые сдерживают реализацию проектов в сфере туризма оздоровления. Приведены статистические показатели туристических потоков в Украину. Перечислены целесообразные способы маркетингового продвижения услуг оздоровительного туризма. The theses analyze the market of Ukraine as a promising geographical area for health tourism. The reasons that hinder the implementation of projects in the field of health tourism are identified. Statistical indicators of tourist flows to Ukraine are given. The expedient ways of marketing promotion of services of health tourism are listed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
China
1
Greece
1
Ireland
8590685
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
434
Singapore
1
Ukraine
1620509
United Kingdom
243630
United States
15560864
Unknown Country
1
Downloads
Hong Kong SAR China
1
Lithuania
1
Ukraine
8590685
United Kingdom
68585
United States
26016130
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_health tourism.pdf | 131.93 kB | Adobe PDF | 34675402 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.