Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83969
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стейкхолдерський підхід в управлінні вищою освітою в контексті працевлаштування: аналіз літератури |
Authors |
Barvinok, Veronika Yuriivna
Barvinok, Veronika Vorontsova, Anna Serhiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-2352-3272 http://orcid.org/0000-0003-0603-3869 |
Keywords |
стейкхолдерський підхід стейкхолдерских подход stakeholder approach стейкхолдер стейкхолдер stakeholder якість вищої освіти качество высшего образования quality of higher education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83969 |
Publisher | Університет ДФС України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Барвінок В. Ю., Воронцова А. С. Стейкхолдерський підхід в управлінні вищою освітою в контексті працевлаштування: аналіз літератури // Актуальні проблеми менеджменту, фінансів та публічного управління в сучасних глобалізаційних процесах : матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. м. Ірпінь, 18 березня 2021 р. Ірпінь : Університет ДФС України, 2021. С. 274-277. |
Abstract |
У роботі розглядаються проблема якості вищої освіти та необхідність переосмислення в її управлінні. Базуючись на тому, що ключовою одиницею системи вищої освіти є учасники, доцільно розглядати дану систему з точки зору стейкхолдерського підходу. Саме тому, автори проаналізували основні дефініції "стейкхолдер" у системі вищої освіти, тим самим підтвердивши доцільність його використання у даній сфері. В работе рассматриваются проблема качества высшего образования и необходимость переосмысления в ее управлении. Основываясь на том, что ключевой единицей системы высшего образования являются участники, целесообразно рассматривать данную систему с точки зрения стейкхолдерского подхода. Именно поэтому, авторы проанализировали основные дефиниции "стейкхолдер" в системе высшего образования, тем самым подтвердив целесообразность его использования в данной сфере. The paper deals with the problem of the quality of higher education and the need for rethinking in its management. Based on the fact that the key units of the higher education system are the participants, it is advisable to consider this system from the point of view of the stakeholder approach. That is why, the authors analysed the main definitions of "stakeholder" in the higher education system, thereby confirming the appropriateness of its use in this area. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
Canada
2358331
China
1
France
1
Germany
1
Greece
593
Indonesia
1
Ireland
7621
Lithuania
1
Norway
1
Russia
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
2358335
United Kingdom
260210
United States
11279470
Unknown Country
1
Downloads
Belgium
1
Canada
2358332
France
1
Germany
1
Indonesia
1
Ireland
1
Israel
38699
Lithuania
1
Netherlands
38700
Norway
1
Russia
1
Spain
1
Ukraine
6294368
United Kingdom
1
United States
6294368
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Barvinok_stakeholder approach.pdf | 605.49 kB | Adobe PDF | 15024477 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.