Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83993
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аркушеві рекламні видання у системі масової комунікацї |
Other Titles |
Paper advertising editions in the system of mass communication |
Authors |
Губар, І.І.
|
ORCID | |
Keywords |
аркушеві рекламні видання листовые рекламные издания sheet advertising publications перцепція восприятие perception апперцепція апперцепция apperception |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 6.030302 - Реклама і зв’язки з громадськістю |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83993 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Губар, І.І. Аркушеві рекламні видання у системі масової комунікацї [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 061 – журналістика / І.І. Губар; наук. кер. О.Г. Ткаченко. – Суми: СумДУ, 2021. – 43 с. |
Abstract |
У дослідженні розглядаються аркушеві рекламні видання та визначається апперцепційна база адресата. Як відомо, сприйняття людиною будь-чого (у нашому випадку аркушевих рекламних видань) залежить від багатьох психічних факторів, крім того, від досвіду, освіти, так би мовити, фонових знань. Ці категорії є компетенцією науки про соціальні комунікації та психологічної науки. Водночас аркушеві рекламні видання піддані мовностилістичному аналізу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

30583477

1

2917891

202764

297

1

1

656419743

500571545

-1791432089

1535419067
Downloads

15291736

1

1

1

1

1

-222579580

1

-1791432088

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hubar_bac_rob.pdf | 962.6 kB | Adobe PDF | -1998719925 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.