Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84313
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз динаміки упорного підшипника ковзання |
Authors |
Гусєв, С.А.
|
ORCID | |
Keywords |
упорний підшипник ковзання упорный подшипник скольжения thrust bearing плівка рідини пленка жидкости liquid film коефіцієнт жорсткості коэффициент жесткости stiffness factor коефіцієнт демпфування коэффициент демпфирования damping factor чисельне моделювання численное моделирование numerical simulation CFD |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84313 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гусєв, С.А. Аналіз динаміки упорного підшипника ковзання [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавр; спец.: 131 Прикладна механіка / В.В. Гусєв; наук. керівник А.В. Загорулько. – Суми: СумДУ, 2021. – 43 с. |
Abstract |
Підпідшипники з рідкою плівкою широко використовуються в промисловості, забезпечуючи довговічну та надійну роботу на високі значення несучої здатності, що супроводжуються низькими втратами на тертя. Головною перевагою гідродинамічні плівкові підшипники рідини над іншими типами підшипників - це їх посилена динамічна поведінка, особливо при перехідних або ударних навантаженнях. В даний час застосовується системний підхід до виявлення динаміки коефіцієнти геометричних конфігурацій упорного підшипника з використанням моделювання CFD високої складності дані ще не встановлені. Тому вкрай необхідно розробити метод, здатний оцінювати динамічні характеристики складних конструкцій підшипників і дозволяють оцінити відповідь підшипника при перехідних навантаженнях. У цій роботі пропонується обчислювальний підхід для оцінки коефіцієнти жорсткості та демпфування упорних підшипників ThermoHydroDynamic на основі CFD (THD) чисельна модель підшипника розроблена і використана для виконання початкового стаціонарного стану моделювання при заданій швидкості обертання та тяговому навантаженні, а також подальше перехідне моделювання при збільшення або зменшення тягових навантажень. Перше моделювання використовується для розрахунку жорсткості коефіцієнт підшипника при заданих умовах, тоді як останні відповідно обробляються для оцінки коефіцієнта демпфування підшипника при різних значеннях прискорення ротора. Процедура повторюється при різних робочих умовах, отримуючи карту підшипник.
Нарешті, генерується одна модель ступеня свободи, яка використовує обчислені значення динамічних коефіцієнтів для оцінки перехідних характеристик підшипників за будь-якої заданої історії тягового навантаження. Запропонована методологія застосовується для порівняння характеристик динамічного відгуку звичайний конічний упорний підшипник із секторними накладками та текстурований конічний упорний підшипник однакові основні розміри. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ТеСЕТ) |
Views
China
-1786688991
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
Germany
24535
Greece
1
Ireland
4556034
Lithuania
1
Netherlands
227
Singapore
1
Sweden
2851
Ukraine
1406879381
United Kingdom
99181771
United States
-339470484
Unknown Country
1
Downloads
China
-1786688990
Ireland
725047
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
500492496
United Kingdom
99181769
United States
1061059799
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gusev_bac_rab.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | -125229877 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.