Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84374
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку |
Authors |
Ішова, А. О.
|
ORCID | |
Keywords |
дистанційне банківське обслуговування дистанционное банковское обслуживание remote banking service ризики риски risks управління управление management |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84374 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ішова А.О. Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. О. В. Циганенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 45 с. |
Abstract |
У роботі розкрито теоретичні основи системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів в комерційному банку. Проведено оцінку системи дистанційного обслуговування АТ КБ «ПриватБанк» та системаи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів аналізованого банку. Запропоновано напрями вдосконалення системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів. В работе раскрыты теоретические основы системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов в коммерческом банке. Проведена оценка системы дистанционного обслуживания АО КБ «ПриватБанк» и система и управление рисками дистанционного обслуживания клиентов анализируемого банка. Предложены направления совершенствования системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов. The paper reveals the theoretical foundations of the risk management system for remote customer service in a commercial bank. The evaluation of the remote service system of JSC CB "PrivatBank" and the risk management system of remote service of the clients of the analyzed bank was carried out. The directions of improvement of the risk management system of remote customer service are offered. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Australia
1
China
285
France
1
Greece
1
Ireland
57567
Lithuania
1
Poland
1
Sweden
1
Ukraine
10583877
United Kingdom
503159
United States
16688417
Downloads
Belarus
1
Bulgaria
1
Canada
1
Czechia
162354
Finland
102083
France
222602
Germany
503154
Lithuania
1
Netherlands
41843
Norway
1
Poland
503172
Romania
1
Russia
1
Spain
10362
Ukraine
27833312
United Kingdom
503160
United States
27833312
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ishova_risks_of_remote_maintenance.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | 57715362 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.