Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84374
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку |
Authors |
Ішова, А. О.
|
ORCID | |
Keywords |
дистанційне банківське обслуговування дистанционное банковское обслуживание remote banking service ризики риски risks управління управление management |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 072 - Фінанси, банківська справа та страхування |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84374 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ішова А.О. Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. О. В. Циганенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 45 с. |
Abstract |
У роботі розкрито теоретичні основи системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів в комерційному банку. Проведено оцінку системи дистанційного обслуговування АТ КБ «ПриватБанк» та системаи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів аналізованого банку. Запропоновано напрями вдосконалення системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів. В работе раскрыты теоретические основы системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов в коммерческом банке. Проведена оценка системы дистанционного обслуживания АО КБ «ПриватБанк» и система и управление рисками дистанционного обслуживания клиентов анализируемого банка. Предложены направления совершенствования системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов. The paper reveals the theoretical foundations of the risk management system for remote customer service in a commercial bank. The evaluation of the remote service system of JSC CB "PrivatBank" and the risk management system of remote service of the clients of the analyzed bank was carried out. The directions of improvement of the risk management system of remote customer service are offered. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views

1

285

1

1

57567

1

1

1

10583877

503159

16688417

1
Downloads

1

1

1

162354

102083

222602

503154

1

41843

1

503172

1

1

10362

27833312

503160

27833312

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ishova_risks_of_remote_maintenance.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | 57715362 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.