Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84481
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу
Authors Черевата, М.А.
ORCID
Keywords збут
сбыт
sales
збутова діяльність
сбытовая деятельность
sales activities
збутова політика
сбытовая политика
sales policy
підприємство
предприятие
enterprise
управління збутовою політикою
управления сбытовой политикой
sales policy management
цілі збутової політики
цели сбытовой политики
sales policy objectives
маркетинг
marketing
збутова логістика
сбытовая логистика
sales logistics
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
інструмент
инструмент
instrument
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84481
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Черевата М. А. Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми: Сумський державний університет, 2021. 26 с.
Abstract Дана робота спрямована на вдосконалення теоретичних і методичних підходів до управління збутовою діяльністю підприємства та визначення ефективності їх функціонування; визначення сутності економічної стійкості підприємства та пошуку шляхів покращання фінансового стану виробників товарів.Відповідно у роботі проведено дослідження збутової та маркетингової діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»» і розроблено пропозиції щодо вдосконалення економічних та організаційних механізмів управління діяльністю підприємства. У першому розділі досліджено теоретичну частину даної роботи. У другому розділі досліджено безпосередньо ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». У третьому розділі визначено основні напрями удосконалення діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». Для проведення досліджень у даній роботі було використано комплексний системний підхід для обґрунтування теоретичних основ взаємодії впровадження заходів маркетингу та збутової логістики підприємства; метод економічного аналізу для визначення особливостей збутової логістики вітчизняного підприємства; логічний метод для формулювання висновку про те, що застосування засобів та методів маркетингу є нагальною проблемою політики розподілу на підприємстві.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
-750304973
Czechia Czechia
2960933
France France
1
Germany Germany
-670563014
Greece Greece
1
Ireland Ireland
651341
Lithuania Lithuania
88612
Poland Poland
421428426
Romania Romania
80128158
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1132
Ukraine Ukraine
-485472643
United Kingdom United Kingdom
1113867366
United States United States
1975766138
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
651325
Belgium Belgium
1013506913
Bulgaria Bulgaria
16782
Canada Canada
1485086297
China China
1
Czechia Czechia
1348255880
Egypt Egypt
1153
Finland Finland
1013506913
France France
1975766139
Germany Germany
1975766138
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1361346662
Indonesia Indonesia
1
Italy Italy
421428487
Japan Japan
190
Lithuania Lithuania
6691719
Malta Malta
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1975766143
Norway Norway
1
Poland Poland
716466930
Romania Romania
421428443
Russia Russia
1361346681
Slovakia Slovakia
1013506930
Spain Spain
1485086308
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
-2031986501
Ukraine Ukraine
1975766137
United Kingdom United Kingdom
-670563005
United States United States
1975766139
Unknown Country Unknown Country
1237607022

Files

File Size Format Downloads
Cherevata_bac_rob.pdf 1.37 MB Adobe PDF -1412620648

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.