Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84481
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу |
Authors |
Черевата, М.А.
|
ORCID | |
Keywords |
збут сбыт sales збутова діяльність сбытовая деятельность sales activities збутова політика сбытовая политика sales policy підприємство предприятие enterprise управління збутовою політикою управления сбытовой политикой sales policy management цілі збутової політики цели сбытовой политики sales policy objectives маркетинг marketing збутова логістика сбытовая логистика sales logistics промислове підприємство промышленное предприятие industrial enterprise інструмент инструмент instrument |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84481 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Черевата М. А. Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми: Сумський державний університет, 2021. 26 с. |
Abstract |
Дана робота спрямована на вдосконалення теоретичних і методичних підходів до управління збутовою діяльністю підприємства та визначення ефективності їх функціонування; визначення сутності економічної стійкості підприємства та пошуку шляхів покращання фінансового стану виробників товарів.Відповідно у роботі проведено дослідження збутової та маркетингової діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»» і розроблено пропозиції щодо вдосконалення економічних та організаційних механізмів управління діяльністю підприємства. У першому розділі досліджено теоретичну частину даної роботи. У другому розділі досліджено безпосередньо ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». У третьому розділі визначено основні напрями удосконалення діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». Для проведення досліджень у даній роботі було використано комплексний системний підхід для обґрунтування теоретичних основ взаємодії впровадження заходів маркетингу та збутової логістики підприємства; метод економічного аналізу для визначення особливостей збутової логістики вітчизняного підприємства; логічний метод для формулювання висновку про те, що застосування засобів та методів маркетингу є нагальною проблемою політики розподілу на підприємстві. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

-750304973

2960933

1

-670563014

1

651341

88612

421428426

80128158

1

1

1

1132

-485472643

1113867366

1975766138

1688551484
Downloads

651325

1013506913

16782

1485086297

1

1348255880

1153

1013506913

1975766139

1975766138

1

1361346662

1

421428487

190

6691719

1

1

1975766143

1

716466930

421428443

1361346681

1013506930

1485086308

1

-2031986501

1975766137

-670563005

1975766139

1237607022
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Cherevata_bac_rob.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | -1412620648 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.