Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84481
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу |
Authors |
Черевата, М.А.
|
ORCID | |
Keywords |
збут сбыт sales збутова діяльність сбытовая деятельность sales activities збутова політика сбытовая политика sales policy підприємство предприятие enterprise управління збутовою політикою управления сбытовой политикой sales policy management цілі збутової політики цели сбытовой политики sales policy objectives маркетинг marketing збутова логістика сбытовая логистика sales logistics промислове підприємство промышленное предприятие industrial enterprise інструмент инструмент instrument |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84481 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Черевата М. А. Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми: Сумський державний університет, 2021. 26 с. |
Abstract |
Дана робота спрямована на вдосконалення теоретичних і методичних підходів до управління збутовою діяльністю підприємства та визначення ефективності їх функціонування; визначення сутності економічної стійкості підприємства та пошуку шляхів покращання фінансового стану виробників товарів.Відповідно у роботі проведено дослідження збутової та маркетингової діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»» і розроблено пропозиції щодо вдосконалення економічних та організаційних механізмів управління діяльністю підприємства. У першому розділі досліджено теоретичну частину даної роботи. У другому розділі досліджено безпосередньо ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». У третьому розділі визначено основні напрями удосконалення діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». Для проведення досліджень у даній роботі було використано комплексний системний підхід для обґрунтування теоретичних основ взаємодії впровадження заходів маркетингу та збутової логістики підприємства; метод економічного аналізу для визначення особливостей збутової логістики вітчизняного підприємства; логічний метод для формулювання висновку про те, що застосування засобів та методів маркетингу є нагальною проблемою політики розподілу на підприємстві. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
China
-750304973
Czechia
2960933
France
1
Germany
-670563014
Greece
1
Ireland
651341
Lithuania
88612
Poland
421428426
Romania
80128158
Russia
1
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
1132
Ukraine
-485472643
United Kingdom
1113867366
United States
1975766138
Unknown Country
1
Downloads
Austria
651325
Belgium
1013506913
Bulgaria
16782
Canada
1485086297
China
1
Czechia
1348255880
Egypt
1153
Finland
1013506913
France
1975766139
Germany
1975766138
Greece
1
Hungary
1361346662
Indonesia
1
Italy
421428487
Japan
190
Lithuania
6691719
Malta
1
Moldova
1
Netherlands
1975766143
Norway
1
Poland
716466930
Romania
421428443
Russia
1361346681
Slovakia
1013506930
Spain
1485086308
Switzerland
1
Turkey
-2031986501
Ukraine
1975766137
United Kingdom
-670563005
United States
1975766139
Unknown Country
1237607022
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Cherevata_bac_rob.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | -1412620648 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.