Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84598
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ціннісні орієнтації студенток із різною часовою перспективою
Authors Морозова, О.А.
ORCID
Keywords ціннісні орієнтації
ценностные ориентации
value orientations
часова перспектива
временная перспектива
time perspective
соціально-психологічний тренінг
социально-психологический тренинг
socio-psychological training
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84598
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Морозова, О.А. Ціннісні орієнтації студенток із різною часовою перспективою [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / О.А. Морозова; наук. керівник Н.В. Коляда. - Суми: СумДУ, 2021. - 74 с.
Abstract Бакалаврська робота на тему "Вивчення ціннісних орієнтацій у дівчат з різним сприйняттям часу" присвячена актуальній темі дослідження зв’язку між вибором ціннісних орієнтацій та пріоритетами в житті людини залежно від сприйняття часу: негативне минуле, позитивне минуле, теперішнє гедоністичне, теперішнє фаталістичне та майбутнє. Були підібрані та використані методики, що дозволяють проаналізувати кореляційний зв'язок між цими поняттями і зробити висновки, які саме життєві цінності є в пріоритеті у дівчат юнацького віку та на яку часову перспективу вони здебільшого орієнтуються. Проведено емпіричне дослідження особливостей ціннісних орієнтацій у дівчат з різним сприйняттям часу. У роботі було обґрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу для розвитку сфери ціннісних орієнтацій та часової перспективи студентів закладів вищої освіти.
Бакалаврская работа на тему "Изучение ценностных ориентаций у девушек с разным восприятием времени" посвящена актуальной теме исследования связи между выбором ценностных ориентаций и приоритетами в жизни человека в зависимости от восприятия времени: отрицательное прошлое, положительное прошлое, настоящее гедонистическое, настоящее фаталистическое и будущее. Были подобраны и использованы методики, позволяющие проанализировать корреляционная связь между этими понятиями и сделать выводы, какие именно жизненные ценности являются в приоритете у девушек юношеского возраста и на которую временную перспективу они в основном ориентируются. Проведено эмпирическое исследование особенностей ценностных ориентаций у девушек с разным восприятием времени.
The bachelor's work on the topic “Study of value orientations in girls with different perceptions of time” is devoted to the actual topic of researching the relationship between the choice of value orientations and priorities in human life depending on the perception of time: negative past, positive past, hedonistic present, fatalistic present and future. Methods were selected and used to analyze the correlation between these concepts and draw conclusions about which life values ​​are in priority among adolescent girls and on which time perspective they are mainly guided.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
2536407
Greece Greece
341
Ireland Ireland
17967
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
-1407947871
Ukraine Ukraine
695462311
United Kingdom United Kingdom
2536396
United States United States
-2115342318
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
37799908
Czechia Czechia
264720
Estonia Estonia
1
Finland Finland
264740
France France
264724
Germany Germany
66393926
India India
1
Ireland Ireland
17966
Italy Italy
332
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
83322
Norway Norway
37799905
Poland Poland
66393923
Portugal Portugal
1
Romania Romania
264749
Russia Russia
301016
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-2115342316
United Kingdom United Kingdom
295146069
United States United States
-2115342317
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Morozova_bac_rob.pdf 1.2 MB Adobe PDF 569277970

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.