Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84600
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психологічні особливості осіб юнацького віку з різним рівнем медіаграмотності |
Authors |
Перепелиця, А.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
медіаграмотність медиаграмотность media literacy акцентуації характеру акцентуации характера character accentuation соціально-психологічний тренінг социально-психологический тренинг socio-psychological training |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84600 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Перепелиця, А.Ю. Психологічні особливості осіб юнацького віку з різним рівнем медіаграмотності [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / А.Ю. Перепелиця; наук. керівник Н.В. Коляда. - Суми: СумДУ, 2021. - 83 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота присвячена вивченню психологічних особливостей осіб юнацького віку з різним рівнем медіаграмотності.
Було уточнено поняття, рівні та критерії визначення медіаграмотності (технічний, критичний та комунікативний компоненти), поглиблено уявлення про сутність психічних станів та їх роль при сприйнятті та переробці інформації. Уточнено поняття акцентуації характеру, фактори, що детермінують розвиток акцентуйованих рис характеру особистості та їх класифікацію.
Підібрано методики для визначення акцентуацій характеру, домінуючих станів, а також розроблено анкету дослідження рівня медіаграмотності.
Було обґрунтовано та здійснено емпіричне дослідження, яке засвідчило, що розвиток медіаграмотності осіб юнацького віку вимагає комплексного підходу. Проаналізовано методи та моделі розвитку медіаграмотності.
Обґрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу для розвитку медіаграмотності у осіб юнацького віку. Визначено найбільш ефективні психологічні напрями для розвитку медіаграмотності.
Пояснено використання методу фасилітації для розвитку медіаграмотності у осіб юнацького віку. Бакалаврская работа посвящена изучению психологических особенностей лиц юношеского возраста с разным уровнем медиаграмотности. Было уточнено понятие, уровни и критерии определения медиаграмотности (технический, критический и коммуникативный компоненты), углубленно представление о сущности психических состояний и их роль при восприятии и переработке информации. Уточнено понятие акцентуации характера, факторы, детерминирующие развитие акцентуированных черт характера личности и их классификацию. Подобрано методики для определения акцентуаций характера, доминирующих состояний, а также разработана анкета исследования уровня медиаграмотности. The bachelor's work is devoted to the study of the psychological characteristics of adolescents with different levels of media literacy. The concept, levels and criteria for determining media literacy (technical, critical and communicative components) were clarified, the understanding of the essence of mental states and their role in the perception and processing of information was deepened. The concept of character accentuation, factors determining the development of accentuated personality traits and their classification have been clarified. Methods have been selected for determining character accentuations, dominant states, and a questionnaire has been developed for researching the level of media literacy. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
France
1
Germany
-1452308649
Greece
1
Ireland
16915
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
-2059182480
Ukraine
258619099
United Kingdom
6421900
United States
-871931753
Unknown Country
1
Downloads
China
1
Czechia
1180053
Finland
1
France
315318973
Germany
-2059182480
Ireland
1
Italy
1
Latvia
1873845108
Lithuania
1
Netherlands
-2098184345
Norway
1
Poland
1550907257
Russia
6421897
Ukraine
176602336
United Kingdom
1
United States
176602335
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Perepelicya_bac_rob.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | -56488858 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.