Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84624
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гендерні‌ ‌атитюди‌ ‌в‌ ‌осіб‌ ‌із‌ ‌різними‌ ‌індивідуальними‌ ‌ особливостями
Authors Карпенко, Б.М.
ORCID
Keywords гендерні атитюди
гендерные атитюды
gender attitudes
когнітивно – поведінкова терапія
когнитивно - поведенческая терапия
cognitive-behavioral therapy
соціально-психологічний тренінг
социально-психологический тренинг
socio-psychological training
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84624
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Карпенко, Б.М. Гендерні‌ ‌атитюди‌ ‌в‌ ‌осіб‌ ‌із‌ ‌різними‌ ‌індивідуальними‌ ‌особливостями [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / Б.М. Карпенко; наук. керівник Т.В. Іванова. - Суми: СумДУ, 2021. - 104 с.
Abstract Бакалаврська робота присвячена вивченню особливостей сприйняття образів "Я", "Гея" та "Лесбійки" у осіб раннього та зрілого віку з різною гендерною ідентифікацією. Були проаналізовані особливості самосприйняття та сприйняття інших образів людини, а також вплив різних індивідуальних особливостей, таких як відкритість до нового досвіду, тривога та депресія. Визначені поняття тривоги, депресії та відкритості до нового досвіду, описані структурні компоненти сприйняття образу «Я», «Гея» та «Лесбійки». Підібрано методики для дослідження депресії, тривоги, відкритості до нового досвіду та сприйняття образу "Я", "Гея" та "Лесбійки". Обгрунтовано та здійснено дослідження. Визначено найбільш ефективні психологічні техніки для розвитку гендерної компетентності у студентів закладів вищої освіти. Пояснено використання когнітивно – повендінкового напрямку для розвитку гендерної компетентності (когнітивний, особистісний, поведінковий). Розроблено та реалізовано програму розвитку гендерної компетентності, сприйняття та розуміння власної гендерної ідентичності методами когнітивно – поведінкового напрямку психології. Проведено часткову апробацію програми розвитку, описано особливості її реалізації у онлайн – режимі, проаналізовано етапи та результи її впровадження.
Бакалаврская работа посвящена изучению особенностей восприятия образов "Я", "Гея" и "Лесбиянки" у лиц раннего и зрелого возраста с разной гендерной идентификацией. Были проанализированы особенности самовосприятия и восприятия других образов человека, а также влияние различных индивидуальных особенностей, таких как открытость к новому опыту, тревога и депрессия. Определены понятия тревоги, депрессии и открытости к новому опыту, описаны структурные компоненты восприятия образа "Я", "Гея" и "Лесбиянки". Подобрано методики для исследования депрессии, тревоги, открытости к новому опыту и восприятия образа "Я", "Гея" и "Лесбиянки". Обосновано и проведено исследование.
The bachelor's thesis is devoted to the study of the peculiarities of the perception of the images of "I", "Gay" and "Lesbian" in young and mature people with different gender identities. Peculiarities of self – perception and perception of other human images were analyzed, as well as the influence of various individual characteristics, such as openness to new experiences, anxiety and depression. The concepts of anxiety, depression and openness to new experiences are defined, the structural components of image perception "I", "Gay" and "Lesbians" are described. Methods for studying depression, anxiety, openness to new experiences are selected and the perception of the image of "I", "Gay" and "Lesbian". The research is substantiated and carried out. The most effective psychological techniques for the development of gender competence in students of higher education institutions are identified. The use of cognitive – behavioral direction for the development of gender competence (cognitive, personal, behavioral) is explained. The partial approbation of the development program is carried out, the peculiarities of its realization in the online mode are described, the stages and results of its implementation are analyzed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
168
Germany Germany
330016
Greece Greece
840
Ireland Ireland
35176
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
2642160
Singapore Singapore
1285000284
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
102154408
United Kingdom United Kingdom
2642157
United States United States
784796903

Downloads

Armenia Armenia
1
Belgium Belgium
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
330003
France France
102154416
Germany Germany
392398452
Greece Greece
1
Ireland Ireland
102154407
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
102154410
Norway Norway
1
Poland Poland
68983657
Romania Romania
176788590
Russia Russia
496
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
102154410
South Africa South Africa
330015
Spain Spain
10934851
Ukraine Ukraine
-2117365180
United Kingdom United Kingdom
35812910
United States United States
-2117365179
Unknown Country Unknown Country
-2117365180

Files

File Size Format Downloads
Karpenko_bac_rob.pdf 596.69 kB Adobe PDF -962931618

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.