Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84624
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гендерні атитюди в осіб із різними індивідуальними особливостями |
Authors |
Карпенко, Б.М.
|
ORCID | |
Keywords |
гендерні атитюди гендерные атитюды gender attitudes когнітивно – поведінкова терапія когнитивно - поведенческая терапия cognitive-behavioral therapy соціально-психологічний тренінг социально-психологический тренинг socio-psychological training |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 053 - Психологія |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84624 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Карпенко, Б.М. Гендерні атитюди в осіб із різними індивідуальними особливостями [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / Б.М. Карпенко; наук. керівник Т.В. Іванова. - Суми: СумДУ, 2021. - 104 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота присвячена вивченню особливостей сприйняття образів "Я", "Гея" та "Лесбійки" у осіб раннього та зрілого віку з різною гендерною ідентифікацією. Були проаналізовані особливості самосприйняття та сприйняття інших образів людини, а також вплив різних індивідуальних особливостей, таких як відкритість до нового досвіду, тривога та депресія.
Визначені поняття тривоги, депресії та відкритості до нового досвіду, описані структурні компоненти сприйняття образу «Я», «Гея» та «Лесбійки».
Підібрано методики для дослідження депресії, тривоги, відкритості до нового досвіду та сприйняття образу "Я", "Гея" та "Лесбійки". Обгрунтовано та здійснено дослідження. Визначено найбільш ефективні психологічні техніки для розвитку гендерної компетентності у студентів закладів вищої освіти. Пояснено використання когнітивно – повендінкового напрямку для розвитку гендерної компетентності (когнітивний, особистісний, поведінковий).
Розроблено та реалізовано програму розвитку гендерної компетентності, сприйняття та розуміння власної гендерної ідентичності методами когнітивно – поведінкового напрямку психології. Проведено часткову апробацію програми розвитку, описано особливості її реалізації у онлайн – режимі, проаналізовано етапи та результи її впровадження. Бакалаврская работа посвящена изучению особенностей восприятия образов "Я", "Гея" и "Лесбиянки" у лиц раннего и зрелого возраста с разной гендерной идентификацией. Были проанализированы особенности самовосприятия и восприятия других образов человека, а также влияние различных индивидуальных особенностей, таких как открытость к новому опыту, тревога и депрессия. Определены понятия тревоги, депрессии и открытости к новому опыту, описаны структурные компоненты восприятия образа "Я", "Гея" и "Лесбиянки". Подобрано методики для исследования депрессии, тревоги, открытости к новому опыту и восприятия образа "Я", "Гея" и "Лесбиянки". Обосновано и проведено исследование. The bachelor's thesis is devoted to the study of the peculiarities of the perception of the images of "I", "Gay" and "Lesbian" in young and mature people with different gender identities. Peculiarities of self – perception and perception of other human images were analyzed, as well as the influence of various individual characteristics, such as openness to new experiences, anxiety and depression. The concepts of anxiety, depression and openness to new experiences are defined, the structural components of image perception "I", "Gay" and "Lesbians" are described. Methods for studying depression, anxiety, openness to new experiences are selected and the perception of the image of "I", "Gay" and "Lesbian". The research is substantiated and carried out. The most effective psychological techniques for the development of gender competence in students of higher education institutions are identified. The use of cognitive – behavioral direction for the development of gender competence (cognitive, personal, behavioral) is explained. The partial approbation of the development program is carried out, the peculiarities of its realization in the online mode are described, the stages and results of its implementation are analyzed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

168

330016

840

35176

1

1

2642160

1285000284

1

102154408

2642157

784796903
Downloads

1

1

1

330003

102154416

392398452

1

102154407

1

1

102154410

1

68983657

176788590

496

1

102154410

330015

10934851

-2117365180

35812910

-2117365179

-2117365180
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Karpenko_bac_rob.pdf | 596.69 kB | Adobe PDF | -962931618 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.