Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84633
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Професійна ідентичність та її зв’язок із домінуючими психічними станами у студентів закладів вищої освіти |
Authors |
Колісніченко, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
професійна ідентичність профессиональная идентичность professional identity домінуючі психічні стани доминирующие психические состояния dominant mental states |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84633 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Колісніченко, К.С. Професійна ідентичність та її зв’язок із домінуючими психічними станами у студентів закладів вищої освіти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / К.С. Колісніченко; наук. керівник Г.Є. Улунова. - Суми: СумДУ, 2021. - 63 с. |
Abstract |
Робота присвячена вивченню проблематики професійної ідентичності у розрізі її головних складових та впливу на студентське життя. Дослідження розкриває зміст швидкості і якості особистісного професійного розвитку, переживань, з якими зустрічається той чи інших початковий спеціаліст як під час навчання, так і на момент працевлаштування. Складнощі, пов’язані з активністю, мотивацією, переважаючими емоціями та домінуючими психічними станами у розрізі даної тематики.
У роботі було проаналізовано поняття професійної ідентичності та її особливості й домінуючих психічних станів, їх значення у студентській діяльності.
Було підібрано актуальні методики визначення рівні професійної ідентичності та домінуючих психічних станів. Відповідно до цього, було описано доцільність використання конкретних методів експресивної та психодинамічної терапії. На основі вищезазначеного, була розроблена програма з розвитку професійної ідентичності в контексті даної теми. Работа посвящена изучению проблематики профессиональной идентичности в разрезе ее главных составляющих и влияния на студенческую жизнь. Исследование раскрывает содержание скорости и качества личностного профессионального развития, переживаний, с которыми сталкивается тот или иных начальный специалист как во время обучения, так и на момент трудоустройства. Сложности, связанные с активностью, мотивацией, превосходящими эмоциями и доминирующими психическими состояниями в разрезе данной тематики. В работе были проанализированы понятия профессиональной идентичности и ее особенности и доминирующих психических состояний, их значение в студенческой деятельности. The work is devoted to the study of professional identity in terms of its main components and impact on student life. The study reveals the content of the speed and quality of personal professional development, the experiences encountered by one or another primary specialist both during training and at the time of employment. Difficulties associated with activity, motivation, predominant emotions and dominant mental states in the context of this topic. The research of professional identity and its features and dominant mental states, their significance in student activity were analyzed in the work. Relevant methods for determining the level of professional identity and dominant mental states were selected. Accordingly, the feasibility of using specific methods of expressive and psychodynamic therapy was described. Based on the above, a program for the development of professional identity in the context of this topic was developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Algeria
1
Australia
1
China
169
Germany
1
Greece
1
Ireland
841
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
485283
United Kingdom
15645
United States
188121
Downloads
Canada
1
France
1
Germany
3360
Hong Kong SAR China
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
15647
Russia
1
Ukraine
75717
United Kingdom
1
United States
55692
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolisnichenko_bac_rob.pdf | 649.63 kB | Adobe PDF | 150423 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.