Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84637
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Бренд-стратегія весільного агенства у весільному бізнесі |
Authors |
Грищук, А.О.
|
ORCID | |
Keywords |
бренд-стратегія бренд-стратегия brand strategy івент індустрія ивент индустрия event industry |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84637 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Грищук, А.О. Бренд-стратегія весільного агенства у весільному бізнесі [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / А.О. Грищук; наук. керівник О.П. Бойко. - Суми: СумДУ, 2021. - 53 с. |
Abstract |
Бренд-стратегія є однією з основних конкурентних переваг бізнесу, що пристосовує бренд до умов та потреб споживачів і сприяє підвищенню показників успішності бренду, продажів послуг, а отже прибутку весільного агентства. Окрім цього, актуальність є у тому, що івент індустрія, зважаючи на економічні умови та умови кризи, потерпає від збитків та змушена скорочувати витрати, зокрема на маркетинг послуг. Тому використання каналів, способів та інструментів, які не потребують фінансових витрат є необхідним. Саме бренд-стратегія є основним рушієм бізнесу, філософія бренду агенції. Бренд-стратегия является одной из основных конкурентных преимуществ бизнеса, приспосабливает бренд к условиям и потребностям потребителей и способствует повышению показателей успешности бренда, продаж услуг, а следовательно прибыли свадебного агентства. Кроме этого, актуальность есть в том, что ивент индустрия, несмотря на экономические условия и условия кризиса, страдает от убытков и вынуждена сокращать расходы, в том числе на маркетинг услуг. Поэтому использование каналов, способов и инструментов, не требующих финансовых затрат необходимо. Именно бренд-стратегия является основным двигателем бизнеса, философия бренда агентства. The brand strategy is one of the main competitive advantages of the business, it adapts the brand to the conditions and needs of consumers and helps to increase the indicators of brand success, sales of services, and therefore the profit of the wedding agency. In addition, the relevance is that the event industry, despite the economic conditions and the conditions of the crisis, suffers from losses and is forced to reduce costs, including for marketing services. Therefore, the use of channels, methods and tools that do not require financial costs is necessary. It is the brand strategy that is the main engine of the business, the philosophy of the agency's brand. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
France
1
Germany
136282
Greece
1002
Indonesia
1
Ireland
9518
Lithuania
1
Singapore
31851403
Sweden
1
Ukraine
26147922
United Kingdom
691948
United States
63702803
Unknown Country
1
Downloads
Canada
1
Czechia
4864715
Denmark
1
Finland
1
France
4864721
Germany
9037487
Gibraltar
1
Ireland
20444441
Italy
26147921
Lithuania
1
Netherlands
26147924
Poland
122540886
Portugal
122540887
Romania
19037
Russia
3500
Singapore
1
Slovakia
691942
Spain
1
Ukraine
122540889
United Kingdom
6525
United States
122540885
Unknown Country
9037485
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gryshuk_bac_rob.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | 591429252 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.