Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84637
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренд-стратегія весільного агенства у весільному бізнесі
Authors Грищук, А.О.
ORCID
Keywords бренд-стратегія
бренд-стратегия
brand strategy
івент індустрія
ивент индустрия
event industry
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84637
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Грищук, А.О. Бренд-стратегія весільного агенства у весільному бізнесі [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / А.О. Грищук; наук. керівник О.П. Бойко. - Суми: СумДУ, 2021. - 53 с.
Abstract Бренд-стратегія є однією з основних конкурентних переваг бізнесу, що пристосовує бренд до умов та потреб споживачів і сприяє підвищенню показників успішності бренду, продажів послуг, а отже прибутку весільного агентства. Окрім цього, актуальність є у тому, що івент індустрія, зважаючи на економічні умови та умови кризи, потерпає від збитків та змушена скорочувати витрати, зокрема на маркетинг послуг. Тому використання каналів, способів та інструментів, які не потребують фінансових витрат є необхідним. Саме бренд-стратегія є основним рушієм бізнесу, філософія бренду агенції.
Бренд-стратегия является одной из основных конкурентных преимуществ бизнеса, приспосабливает бренд к условиям и потребностям потребителей и способствует повышению показателей успешности бренда, продаж услуг, а следовательно прибыли свадебного агентства. Кроме этого, актуальность есть в том, что ивент индустрия, несмотря на экономические условия и условия кризиса, страдает от убытков и вынуждена сокращать расходы, в том числе на маркетинг услуг. Поэтому использование каналов, способов и инструментов, не требующих финансовых затрат необходимо. Именно бренд-стратегия является основным двигателем бизнеса, философия бренда агентства.
The brand strategy is one of the main competitive advantages of the business, it adapts the brand to the conditions and needs of consumers and helps to increase the indicators of brand success, sales of services, and therefore the profit of the wedding agency. In addition, the relevance is that the event industry, despite the economic conditions and the conditions of the crisis, suffers from losses and is forced to reduce costs, including for marketing services. Therefore, the use of channels, methods and tools that do not require financial costs is necessary. It is the brand strategy that is the main engine of the business, the philosophy of the agency's brand.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
136282
Greece Greece
1002
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
9518
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
31851403
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
26147922
United Kingdom United Kingdom
691948
United States United States
63702803
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Canada Canada
1
Czechia Czechia
4864715
Denmark Denmark
1
Finland Finland
1
France France
4864721
Germany Germany
9037487
Gibraltar Gibraltar
1
Ireland Ireland
20444441
Italy Italy
26147921
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
26147924
Poland Poland
122540886
Portugal Portugal
122540887
Romania Romania
19037
Russia Russia
3500
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
691942
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
122540889
United Kingdom United Kingdom
6525
United States United States
122540885
Unknown Country Unknown Country
9037485

Files

File Size Format Downloads
Gryshuk_bac_rob.pdf 1.13 MB Adobe PDF 591429252

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.