Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84640
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Онлайн-марафон в Telegram, як засіб просування культурного медіа продукту |
Authors |
Коваленко, А.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
онлайн-марафон онлайн-марафон online marathon культурний медіа продукт культурный медиа продукт cultural media product |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84640 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Коваленко, А.Г. Онлайн-марафон в Telegram, як засіб просування культурного медіа продукту [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / А.Г. Коваленко; наук. керівник Т.О. Козинцева. - Суми: СумДУ, 2021. - 50 с. |
Abstract |
Актуальність теми дослідження дипломної роботи полягає в тому, що у період пандемії, а також появи нових форм комунікації, соціокультурна діяльність в онлайн-форматі, а саме онлайн-марафон є доступним, безпечним та дієвим методом просування власного креативного продукту, новою формою комунікації та анімації споживачів у сфері культурних та креативних індустрій.
Об’єкт дослідження – просування креативного продукту.
Предмет дослідження – онлайн-марафон в Телеграм, як метод просування креативного продукту (на прикладі власного каналу «Super Stories» в Телеграм).
Мета дослідження – просування креативного продукту в умовах нових форм комунікацій на платформі Телеграм. Актуальность темы исследования дипломной работы заключается в том, что в период пандемии, а также появления новых форм коммуникации, социокультурная деятельность в онлайн-формате, а именно онлайн-марафон является доступным, безопасным и действенным методом продвижения собственного креативного продукта, новой формой коммуникации и анимации потребителей в сфере культурных и креативных индустрий. Объект исследования - продвижение креативного продукта. Предмет исследования - онлайн-марафон в Телеграмм, как метод продвижения креативного продукта (на примере собственного канала «Super Stories» в Телеграмм). Цель исследования - продвижение креативного продукта в условиях новых форм коммуникаций на платформе Телеграмм. The relevance of the research topic of the thesis is that during a pandemic, as well as the emergence of new forms of communication, social and cultural activities in an online format, namely an online marathon, is an affordable, safe and effective method of promoting your own creative product, a new form of communication and animation consumers in the cultural and creative industries. The object of research is the promotion of a creative product. The subject of the research is an online marathon in Telegram as a method of promoting a creative product (using the example of our own channel "Super Stories" in Telegram). |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
1
China
1
Czechia
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
40403185
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Singapore
1
Ukraine
40403186
United Kingdom
271787
United States
14565162
Downloads
Czechia
821526
Finland
107750
France
13717
Germany
14565162
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
271782
Singapore
1
Spain
1
Turkey
1
Ukraine
14565161
United Kingdom
1
United States
40403187
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalenko_bac_rob.pdf | 2.56 MB | Adobe PDF | 70748291 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.