Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84649
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комп’ютерна гра, як засіб соціальної профілактики конфліктів серед учнів
Authors Петруша, Д.О.
ORCID
Keywords соціальна послуга
социальная услуга
social service
комп’ютерна гра
компьютерная игра
computer game
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84649
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Петруша, Д.О. Комп’ютерна гра, як засіб соціальної профілактики конфліктів серед учнів [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 231 - соціальна робота / Д.О. Петруша; наук. керівник С.М. Король. - Суми: СумДУ, 2021. - 65 с.
Abstract Актуалізоване зростання агресивних тенденцій в підлітковому середовищі виявляється при аналізі проблеми конфліктної поведінки у дітей-підлітків. Це період вікової кризи, який часто призводить до конфліктів. У цьому сенсі дуже важливо вивчити причини і умови виникнення конфліктних ситуацій у підлітків. Затяжні конфлікти негативно позначаються на міжособистісних відносинах, соціально-психологічний мікроклімат в шкільному колективі стає перешкодою для самореалізації дитини. Міжгрупові та міжособові конфлікти негативно впливають на всі процеси шкільного життя. Конфлікти між учнями негативно впливають як на конфліктуючих, так і на весь клас. В класі з несприятливим соціально-психологічним кліматом діти погано опановують шкільний матеріал, просте правопорушення може, в кінцевому підсумку, призвести до вияву жорстокості по відношенню до опонентів і т. д. Вкрай необхідна участь в своєчасній діагностиці та попередженні конфліктів в шкільних групах.
Актуализирован рост агрессивных тенденций в подростковой среде выявляется при анализе проблемы конфликтного поведения у детей-подростков. Это период возрастного кризиса, который часто приводит к конфликтам. В этом смысле очень важно изучить причины и условия возникновения конфликтных ситуаций у подростков. Затяжные конфликты негативно сказываются на межличностных отношениях, социально-психологический микроклимат в школьном коллективе становится препятствием для самореализации ребенка. Межгрупповые и межличностные конфликты негативно влияют на все процессы школьной жизни. Конфликты между учениками отрицательно влияют как на конфликтующих, так и на весь класс.
The growth of aggressive tendencies in the adolescent environment is actualized; it is revealed when analyzing the problem of conflict behavior in adolescent children. This is a period of an age crisis, which often leads to conflicts. In this sense, it is very important to study the causes and conditions of conflict situations in adolescents. Protracted conflicts negatively affect interpersonal relationships, the socio-psychological microclimate in the school team becomes an obstacle to the child's self-realization. Intergroup and interpersonal conflicts negatively affect all processes of school life. Conflicts between students negatively affect both the conflicting ones and the entire class.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
China China
328068121
Germany Germany
164034061
Greece Greece
1023
Ireland Ireland
20466
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
656136045
Ukraine Ukraine
113048450
United Kingdom United Kingdom
729803
United States United States
48023009
Unknown Country Unknown Country
2211108

Downloads

Finland Finland
1
France France
40931
Germany Germany
729801
Indonesia Indonesia
1
Iraq Iraq
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Japan Japan
184
Lithuania Lithuania
20465
Netherlands Netherlands
191
Romania Romania
1
Russia Russia
193
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
164034062
United Kingdom United Kingdom
1018
United States United States
11077229
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Petrusha_bac_rob.pdf 1.64 MB Adobe PDF 175904082

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.