Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84669
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психологічні особливості осіб юнацького віку з різним рівнем медіаграмотності |
Authors |
Koliada, Nataliia Viktorivna
![]() Перепелиця, А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6108-3482 |
Keywords |
інформаційно-комунікаційні технології медіаграмотність дослідження information and communication technologies media literacy research информационно-коммуникационные технологии медиаграмотность исследования |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84669 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Коляда, Н. В., Перепелиця, А. Психологічні особливості осіб юнацького віку з різним рівнем медіаграмотності // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, 15–16 квітня 2021 р. Суми : Сумський державний університет, 2021. С. 251-255. |
Abstract |
Стрімкий розвиток у сучасному світі інформаційно-комунікаційних технологій та системи мас-медіа нагально потребує цілеспрямованої підготовки особистості до вмілого і безпечного користування ними.
Медіа потужно й суперечливо впливають на освіту молодого покоління, стаючи одним із провідних чинників його соціалізації, стихійного соціального навчання. Незважаючи на численні напрацювання вітчизняних та зарубіжних дослідників проблема медіаграмотності потребує подальшого аналізу, що пов’язане із недостатнім вивченням психологічного фактору даного поняття. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

5885

1783

448188

1

1

356

1

1

23779432

5178499

342940919

396134500
Downloads

1

1

289747332

1

1

236553749

1

289747337
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Koliada_mediahramotnist.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | 816048423 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.