Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84674
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі
Authors Koibichuk, Vitaliia Vasylivna  
Сидоренко, А. А.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3540-7922
Keywords ефективність підприємства
эффективность предприятия
enterprise' efficiency
якість обслуговування
качество обслуживания
service staff
статистика відвідувань
статистика посещений
statistics of visits
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84674
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сидоренко А. А., Койбічук В. В., Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф., м. Суми, 5 – 6 травня 2021 р. Суми. : Сумський державний університет, 2021. С. 54-55.
Abstract Робота присвячена оглядовому аналізу кількісних та якісних показників, що визначають ефективність діяльності оптово-роздрібного підприємства. До кількісних показників належать: сума продажів за один день, відсоток повернення продукції, кількість відвідувань магазину протягом дня, тижня, історія продажів, кількість одиниць товарів у чеку. До якісних показників відносяться: рівень обслуговування, чистота в приміщення, маркетингові показники.
Работа посвящена анализу количественных и качественных показателей, определяющих эффективность деятельности оптово-розничного предприятия. К количественным показателям относятся: сумма продаж за один день, процент возврата продукции, количество посещений магазина в течение дня, недели, история продаж, количество единиц товаров в чеке. К качественным показателям относятся: уровень обслуживания, чистота в помещение, маркетинговые показатели.
The work is devoted to the review analysis of quantitative and qualitative indicators that determine the efficiency of the wholesale and retail enterprise. Quantitative indicators include the number of sales in one day, the percentage of product returns, the number of visits to the store during the day, week, sales history, the number of units of goods in the check. Qualitative indicators include the level of service, cleanliness of the premises, marketing indicators.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
92
Ireland Ireland
1295
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
58006
Ukraine Ukraine
8337
United Kingdom United Kingdom
4169
United States United States
44106
Unknown Country Unknown Country
116011

Downloads

France France
2406
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
8338
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
44107
Unknown Country Unknown Country
232021

Files

File Size Format Downloads
Koibichuk_service staff.pdf 299.23 kB Adobe PDF 286875

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.