Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84674
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі |
Authors |
Koibichuk, Vitaliia Vasylivna
Сидоренко, А. А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3540-7922 |
Keywords |
ефективність підприємства эффективность предприятия enterprise' efficiency якість обслуговування качество обслуживания service staff статистика відвідувань статистика посещений statistics of visits |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84674 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сидоренко А. А., Койбічук В. В., Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф., м. Суми, 5 – 6 травня 2021 р. Суми. : Сумський державний університет, 2021. С. 54-55. |
Abstract |
Робота присвячена оглядовому аналізу кількісних та якісних показників, що визначають ефективність діяльності оптово-роздрібного підприємства. До кількісних показників належать: сума продажів за один день, відсоток повернення продукції, кількість відвідувань магазину протягом дня, тижня, історія продажів, кількість одиниць товарів у чеку. До якісних показників відносяться: рівень обслуговування, чистота в приміщення, маркетингові показники. Работа посвящена анализу количественных и качественных показателей, определяющих эффективность деятельности оптово-розничного предприятия. К количественным показателям относятся: сумма продаж за один день, процент возврата продукции, количество посещений магазина в течение дня, недели, история продаж, количество единиц товаров в чеке. К качественным показателям относятся: уровень обслуживания, чистота в помещение, маркетинговые показатели. The work is devoted to the review analysis of quantitative and qualitative indicators that determine the efficiency of the wholesale and retail enterprise. Quantitative indicators include the number of sales in one day, the percentage of product returns, the number of visits to the store during the day, week, sales history, the number of units of goods in the check. Qualitative indicators include the level of service, cleanliness of the premises, marketing indicators. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
China
1
Germany
1
Greece
92
Ireland
1295
Lithuania
1
Singapore
58006
Ukraine
8337
United Kingdom
4169
United States
44106
Unknown Country
116011
Downloads
France
2406
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
8338
United Kingdom
1
United States
44107
Unknown Country
232021
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Koibichuk_service staff.pdf | 299.23 kB | Adobe PDF | 286875 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.