Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84892
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The impact of marketing innovations on international business |
Other Titles |
Вплив маркетингу інновацій на міжнародний бізнес |
Authors |
Burnakova, V.Y.
Бурнакова, В.Ю. |
ORCID | |
Keywords |
marketing of innovations innovation classification of innovation innovation life-cycle business automotive industry electric vehicles market capitalization revenue маркетинг інновацій інновації класифікація інновацій життєвий цикл інновацій бізнес автомобільна промисловість ринкова капіталізація електромобілі дохід |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 292 - Міжнародні економічні відноси |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84892 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Burnakova, V.Y. The impact of marketing innovations on international business : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. М.Д. Домашенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 40 с. |
Abstract |
The final paper is devoted to studying the essence of marketing of innovations and its impact on the international business. The analyses of financial reports of leading producers of electric vehicles as well as the impact of implementing innovations on investment attractiveness of companies were carried out. The main purpose of this study is a comprehensive analysis of marketing of innovations and its impact on international business, namely on automotive industry. Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена вивченню сутності маркетингу інновацій та його впливу на міжнародний бізнес. Проведено аналіз фінансових показників провідних світових виробників електромобілів, а також впливу впровадження інновацій на інвестиційну привабливість даних компаній. Основною метою цього дослідження є комплексний аналіз маркетингу інновацій та його впливу на міжнародний бізнес, а саме на автомобільну промисловість. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

107

85815

1

1

41542

162544238

148910

2000578501

996256421

162544236

2050297151

2050297147

1

171651554

103

1

-588025716

1

1

1

1

1

547379630

41418

680546332

1802233581

-853044368

30340955
Downloads

1

1

1

2050297146

1

511973813

162341

1802233580

2050297148

1402206132

1

1

1

17114

1

513138033

40115

162544239

1

846591355
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Burnakova_bac_rob.pdf | 723.57 kB | Adobe PDF | 749566433 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.