Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84892
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The impact of marketing innovations on international business |
Other Titles |
Вплив маркетингу інновацій на міжнародний бізнес |
Authors |
Burnakova, V.Y.
Бурнакова, В.Ю. |
ORCID | |
Keywords |
marketing of innovations innovation classification of innovation innovation life-cycle business automotive industry electric vehicles market capitalization revenue маркетинг інновацій інновації класифікація інновацій життєвий цикл інновацій бізнес автомобільна промисловість ринкова капіталізація електромобілі дохід |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84892 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Burnakova, V.Y. The impact of marketing innovations on international business : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. М.Д. Домашенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 40 с. |
Abstract |
The final paper is devoted to studying the essence of marketing of innovations and its impact on the international business. The analyses of financial reports of leading producers of electric vehicles as well as the impact of implementing innovations on investment attractiveness of companies were carried out. The main purpose of this study is a comprehensive analysis of marketing of innovations and its impact on international business, namely on automotive industry. Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена вивченню сутності маркетингу інновацій та його впливу на міжнародний бізнес. Проведено аналіз фінансових показників провідних світових виробників електромобілів, а також впливу впровадження інновацій на інвестиційну привабливість даних компаній. Основною метою цього дослідження є комплексний аналіз маркетингу інновацій та його впливу на міжнародний бізнес, а саме на автомобільну промисловість. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Bulgaria
107
Canada
85815
China
1
Egypt
1
France
41542
Germany
162544238
Hong Kong SAR China
148910
India
2000578501
Ireland
996256421
Japan
162544236
Kenya
2050297151
Lithuania
2050297147
Malaysia
1
Netherlands
171651554
Poland
103
Russia
1
Singapore
-588025716
Slovakia
1
Spain
1
Sweden
1
Taiwan
1
Turkey
1
Ukraine
547379630
United Arab Emirates
41418
United Kingdom
680546332
United States
1802233581
Unknown Country
1964895584
Vietnam
30340955
Downloads
Australia
1
Bulgaria
1
Canada
1
China
2050297146
Côte d’Ivoire
1
Egypt
511973813
India
162341
Japan
1802233580
Lithuania
2050297148
Nigeria
1402206132
Pakistan
1
Poland
1
Russia
1
Saudi Arabia
17114
Singapore
1
Ukraine
513138033
United Kingdom
40115
United States
162544239
Unknown Country
1
Vietnam
846591355
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Burnakova_bac_rob.pdf | 723.57 kB | Adobe PDF | 749566433 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.