Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85113
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг спортивних послуг для позиціонування розвитку здорового регіону (на прикладі м. Суми) |
Authors |
Моісеєнко, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
територіальний маркетинг территориальный маркетинг territorial marketing здоровий регіон здоровый регион healthy region аналіз анализ analysis маркетинг спортивних послуг маркетинг спортивных услуг marketing of sports services комплекс 4р та 7р complex 4р and 7р позиціонування регіону позиционирование региона positioning of the region |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85113 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Моісеєнко Д. В. Маркетинг спортивних послуг для позиціонування розвитку здорового регіону (на прикладі м. Суми) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. С. Росохата. Суми: Сумський державний університет, 2021. 39 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у маркетингової діяльності в системі фізичного виховання, яка пов’язана з вирішенням класичних питань і мають характеристики, які зумовлені специфічними властивостями культури і спорту як сфери соціальної діяльності.
Метою бакалаврського дослідження є виявити потреби, бажання та залежності потенційних та реальних споживачів, які мають інтерес займатись фізичною культурою і спортом у здоровому регіоні.
Завдання роботи: охарактеризувати специфіку спортивного маркетингу; дослідити маркетингові спортивні послуги м. Суми; визначити ринкові можливості та загрози розвитку здорового регіону; розглянути маркетингову діяльність спортивних клубів м. Суми та м. Київ; проведення конкурентного аналізу даних спортивних комплексів. А також, запропонувати шляхи розвитку здорового регіону через маркетинг спорту.
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність здорового регіону м. Суми і спортивних закладів зокрема..
Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади маркетингового управління спортивних комплексів.
Методи дослідження – метод аналізу та синтезу, а також порівняльний аналіз.
Наукова новизна дослідження: запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності спортивних комплексів м. Суми та здорового регіону зокрема..
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо позиціонування розвитку здорового регіону через маркетинг спорту.
У першому розділі розглянуто концептуальні основи комплексу маркетингу послуг здорового регіону, проведений огляд наукових підходів до позиціонування регіону з позиції маркетингу послуг, зіставлений порівняльний аналіз основних понять в контексті маркетингу для територій та регіонів , визначені особливості управління комплексу 4Р та 7Р для промоції регіону.
У другому розділі досліджено особливості маркетингу спортивних послуг для розвитку здорового регіону, виявлено сутність та процес здійснення маркетингу спорту, розроблено комплекс маркетингових заходів 7Р для спортивних послуг.
У третьому розділі виконано практичну роботу, а саме дослідження ринкових можливостей та загроз розвитку здорового регіону м. Суми, проведений порівняльний аналіз спортивних закладів (конкурентів) м. Суми і м. Київ і запропоновані рекомендації щодо позиціонування розвитку здорового регіону через маркетинг спорту. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1019260047

112069

1

22409

-1877592388

34697070

-1083782815

131391615
Downloads

1

1

-1775891983

1

67237

1

22401

1143111

-1576895677

-269496551

34697076

1

1

1

121915902

1

1

-391673639

1

1562476792

1

582758

931456159

-1775891987

-269496557

-1775891989

931456163
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Moiseienko_bac_rob.pdf | 976.39 kB | Adobe PDF | 43546523 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.