Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85220
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження трендів здорового маркетингу |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
маркетингові інсайти маркетинговые инсайты marketing insights безпечність продукту безопасность продукта product safety маркетинг у сфері здоров'я маркетинг в сфере здоровья health marketing відношення до бренда отношение к бренду attitude to brand |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85220 |
Publisher | Видавничий дім "Гельветика" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Летуновська Н. Є. Дослідження трендів здорового маркетингу // Маркетинг: виклики та рішення : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Одеса, 21 квітня 2021 р. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 60-61. |
Abstract |
У тезах закцентовано увагу на тому, що для досягнення конкурентоспроможності компаніям доцільно моніторити зміну трендів в системі охорони здоров'я. Наведено значний перелік прикладів до реалізації інструментів маркетингу, що зконцентровані на приверненні уваги до споживачів та переконання їх у тому, що певний бренд піклується про їх здоров'я та довкілля. В тезисах сакцентировано внимание на том, что для обеспечения конкурентоспособности компаниям целесообразно мониторить тенденции в системе охраны здоровья. Приведены примеры реализации инструментов маркетинга, которые сосредоточены на привлечении внимания к потребителям и убеждения их в том, что определенный бренд заботится об их здоровье и окружающей среде. The abstracts emphasize that in order to achieve competitiveness, it is advisable for companies to monitor changes in trends in the health care system. There is a significant list of examples for marketing toolsi mplementation that focus on attracting attention to consumers and convincing them that a brand cares about their health and the environment. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
China
48
Germany
22862
Ireland
22860
Israel
814
Lithuania
1
Singapore
20620897
Ukraine
4683293
United Kingdom
433605
United States
14530070
Unknown Country
927341
Downloads
France
1
Indonesia
1
Israel
815
Lithuania
1
Ukraine
4683294
United Kingdom
124491
United States
14530070
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_product safety.pdf | 161.28 kB | Adobe PDF | 19338673 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.