Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85223
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ») |
Authors |
Бикова, К.В.
|
ORCID | |
Keywords |
мотивація мотивация motivation матеріальна мотивація материальная мотивация material motivation система мотивації система мотивации motivation system |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85223 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бикова К. В. Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Н. В. Овчарова. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с. |
Abstract |
В роботі розглянуто теоретико-методологічні основи мотивації персоналу на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ». Досліджені зміст та сфера застосування поняття «мотивація персоналу». Визначена сутність, завдання, функції та основні принципи мотивації персоналу. Досліджені основні поняття стосовно підвищення ефективності системи мотивації. Проаналізовано та оцінено систему мотивації та стимулів в компанії. Удосконалені методичні основи мотивації персоналу. Запропоновано вдосконалену систему мотивації персоналу в маркетинговій агенції «Трендо-Київ». В работе рассмотрены теоретико-методологические основы мотивации персонала на примере маркетингового агентства «Трендо-Киев». Исследованы содержание и сфера применения понятия «мотивация персонала». Определена сущность, задачи, функции и основные принципы мотивации персонала. Исследованы основные понятия о повышении эффективности системы мотивации. Проанализирована и оценена система мотивации и стимулов в компании. Усовершенствованные методические основы мотивации персонала. Предложена усовершенствованная система мотивации персонала в маркетинговом агентстве «Трендо-Киев». The paper considers the theoretical and methodological foundations of staff motivation on the example of the marketing agency "Trendo-Kyiv". The content and scope of the concept of "staff motivation" are studied. The essence, tasks, functions and basic principles of staff motivation are defined. The basic concepts concerning increase of efficiency of system of motivation are investigated. The system of motivation and incentives in the company is analyzed and evaluated. Improved methodological bases of staff motivation. An improved system of staff motivation in the marketing agency "Trendo-Kyiv" is proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Belgium
1
China
120
France
1
Hungary
1
India
1
Ireland
6731
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
1640503
United Kingdom
200376
United States
6431927
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
Belgium
136924
Canada
544557
Cyprus
1
Czechia
73514
Finland
10101
France
1640499
Germany
888709
Hungary
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
136928
Poland
4584186
Romania
1
Russia
1640489
Singapore
1
Ukraine
4584186
United Kingdom
200347
United States
4584188
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bykova_bac_rob.pdf | 478.78 kB | Adobe PDF | 19024636 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.