Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення |
Authors |
Вавілов, О.С.
|
ORCID | |
Keywords |
рекламна кампанія рекламная кампания advertising campaign маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment ефективність эффективность efficiency |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 073 - Менеджмент |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240 |
Publisher | Конотопський інститут Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вавілов, О.С. Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / О.С. Вавілов; наук. кер. Д.О. Власенко. - Конотоп: КІСумДУ, 2021. - 84 с. |
Abstract |
У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; досліджено методи рекламної кампанії, оцінку та вибір засобів реклами. Визначено методи визначення ефективності рекламної кампанії, сформувано алгоритм розробки рекламного звернення та вибору рекламних засобів на підприємстві, оцінено ефективність рекламної кампанії. У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; исследовано методы рекламной кампании, рекламы и различных объявлений. Визначено метод определения эффективности рекламної кампанії, конкретвано алгоритм анализа рекламного звернення и вибору рекламных засобів на підприємстві, оцінено эфективність рекламної кампанії. The robot has a lot of ads, I will pour it in on a happy person; methods of advertising campaigns, evaluation and selection of advertising campaigns have been achieved. The method of determining the effectiveness of the advertising campaign has been determined, the algorithm for developing the advertising campaign and the choice of advertising campaigns at the enterprise has been formulated, the effectiveness of the advertising campaign has been evaluated. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views

138527

1

1

-1735849609

-1644038322

1

276030904

1

1

1

25711572

1

1

1

1305746394

369885591

-633218746

-536590208
Downloads

1

1

554069

1569919780

-536590160

1305746406

823268109

276030918

219955294

-66994188

-1269966551

-444749058

9842403

1305746400

1

-633218750

-66994194

1

3815994

1

-2041337026

1

83160983

102

1

1051599

1

-1644038326

-66994166

-1644038329

-618537524

1305746390

-633218746

-1269966564

2096012801

-1269966563

1

219955291

-633218747

1479003280

-633218744

-660776750

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vavilov_bac_rob.pdf | 897.27 kB | Adobe PDF | 860952739 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.