Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення |
Authors |
Вавілов, О.С.
|
ORCID | |
Keywords |
рекламна кампанія рекламная кампания advertising campaign маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment ефективність эффективность efficiency |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240 |
Publisher | Конотопський інститут Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вавілов, О.С. Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / О.С. Вавілов; наук. кер. Д.О. Власенко. - Конотоп: КІСумДУ, 2021. - 84 с. |
Abstract |
У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; досліджено методи рекламної кампанії, оцінку та вибір засобів реклами. Визначено методи визначення ефективності рекламної кампанії, сформувано алгоритм розробки рекламного звернення та вибору рекламних засобів на підприємстві, оцінено ефективність рекламної кампанії. У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; исследовано методы рекламной кампании, рекламы и различных объявлений. Визначено метод определения эффективности рекламної кампанії, конкретвано алгоритм анализа рекламного звернення и вибору рекламных засобів на підприємстві, оцінено эфективність рекламної кампанії. The robot has a lot of ads, I will pour it in on a happy person; methods of advertising campaigns, evaluation and selection of advertising campaigns have been achieved. The method of determining the effectiveness of the advertising campaign has been determined, the algorithm for developing the advertising campaign and the choice of advertising campaigns at the enterprise has been formulated, the effectiveness of the advertising campaign has been evaluated. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Bulgaria
138527
China
1
Finland
1
France
-1735849609
Germany
-1644038322
India
1
Ireland
276030904
Israel
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
25711572
Romania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
1305746394
United Kingdom
369885591
United States
-633218746
Unknown Country
-536590208
Downloads
Albania
1
Armenia
1
Australia
554069
Austria
1569919780
Belarus
-536590160
Belgium
1305746406
Bulgaria
823268109
Canada
276030918
China
219955294
Czechia
-66994188
Denmark
-1269966551
Estonia
-444749058
Finland
9842403
France
1305746400
Georgia
1
Germany
-633218750
Gibraltar
-66994194
Hungary
1
Iceland
3815994
Iran
1
Ireland
-2041337026
Israel
1
Italy
83160983
Japan
102
Kazakhstan
1
Lithuania
1051599
Moldova
1
Netherlands
-1644038326
Norway
-66994166
Poland
-1644038329
Romania
-618537524
Russia
1305746390
Singapore
-633218746
Slovakia
-1269966564
Spain
2096012801
Sweden
-1269966563
Switzerland
1
Turkey
219955291
Ukraine
-633218747
United Kingdom
1479003280
United States
-633218744
Unknown Country
-660776750
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vavilov_bac_rob.pdf | 897.27 kB | Adobe PDF | 860952739 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.