Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85244
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мотивація персоналу торгівельної організації |
Authors |
Крамар, І.І.
|
ORCID | |
Keywords |
мотивація мотивация motivation мотиваційні теорії мотивационные теории motivational theories працівники работники workers |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85244 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Крамар І. І. Мотивація персоналу торгівельної організації : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073- менеджмент / наук. кер. Л. П. Валенкевич. Суми : Сумський державний університет, 2021. 44 с. |
Abstract |
В даній роботі розглянуто теоретичні та методичні основи щодо формування мотиваційної системи торговельної організації, а саме на прикладі торговельних мереж супермаркетів «Сільпо-фуд».
Було розглянуто системи управління персоналом Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільпо-фуд». Описано загальну характеристику та структуру управління в організації. Виявлено основні методи мотивації та стимулювання персонала в організації. Проведено аналіз структури виплат працівникам протягом трьох років.
Визначено різні методи мотивації та стимулювання деяких закордонних організацій, які можливо запровадити в розглянутій мною мережі супермаркетів «Сільпо-фуд». В данной работе рассмотрены теоретические и методические основы по формированию мотивационной системы торговой организации, а именно на примере торговых сетей супермаркетов «Сильпо-фуд». Были рассмотрены системы управления персоналом Общества с ограниченной ответственностью «Сильпо-фуд». Описаны общая характеристика и структура управления в организации. Выявлены основные методы мотивации и стимулирования персонала в организации. Проведен анализ структуры выплат работникам в течение трех лет. Определены различные методы мотивации и стимулирования некоторых зарубежных организаций, которые возможно ввести в рассматриваемой мной сети супермаркетов «Сильпо-фуд». This paper considers the theoretical and methodological foundations for the formation of the motivational system of the trade organization, namely the example of trade networks of supermarkets "Silpo-food". The personnel management systems of Silpo-Food Limited Liability Company were considered. The general characteristics and management structure in the organization are described. The main methods of motivating and stimulating staff in the organization are identified. An analysis of the structure of employee benefits over three years. Various methods of motivation and stimulation of some foreign organizations are identified, which can be introduced in the network of supermarkets "Silpo-food" considered by me. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
France
1
Ireland
1004595
Israel
1
Italy
1
Lithuania
291
Malaysia
1
Poland
-1854833523
Romania
3980966
Singapore
1083202463
Sweden
1
Ukraine
1650869256
United Kingdom
25943868
United States
-2128562370
Unknown Country
1
Downloads
Albania
1
Belgium
-2128562369
Bulgaria
1429271527
Canada
359320457
China
1
Czechia
1650869258
Denmark
2045501518
Estonia
37531
Finland
1004595
France
2045501521
Georgia
-2128562374
Germany
-2128562367
India
1
Ireland
2927568
Israel
1
Italy
1429271547
Japan
222
Latvia
1
Lithuania
1
Netherlands
1256236998
Norway
272
Poland
1429271525
Portugal
1
Romania
113795613
Russia
214595126
Slovakia
3980941
Spain
1
Sweden
1
Switzerland
1
Ukraine
-2128562367
United Kingdom
1083202460
United States
-2128562373
Unknown Country
979932505
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kramar_bac_rob.pdf | 542.61 kB | Adobe PDF | -893057952 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.