Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85254
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз перспектив впровадження чат-ботів в підприємництві |
Authors |
Богданець, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
чат-бот chatbot месенджер мессенджер messenger підприємництво предпринимательство entrepreneurship бізнес бизнес business |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85254 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Богданець В. О. Аналіз перспектив впровадження чат-ботів в підприємництві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 44 с. |
Abstract |
Мета кваліфікаційної роботи – аналіз перспектив впровадження чат-ботів в підприємництві.
Основні завдання дослідження:
- проаналізувати теоретичні основи використання чат-ботів в підприємництві;
- проаналізувати вплив використання месенджерів на цифрову економіку;
- визначити значення використання чат-ботів в управлінні бізнес-системою.
Об’єкт дослідження – месенджери, чат-боти.
Методи дослідження – аналітичний, розрахунковий та статистичний методи.
У першому розділі роботи розкрито особливості організації взаємодії з клієнтом, проаналізовано історичні передумови розвитку чат-ботів, проаналізовано проблеми і перспективи розвитку чат-ботів.
У другому розділі роботи проаналізовано роль і вплив месенджерів на підприємництво, розкрито значення месенджерів як цифрового бізнес-інструменту.
У третьому розділі роботи визначено роль чат-ботів в системі управління бізнесом, проаналізовано ефективність використання чат-ботів в підприємництві. The purpose of the qualification work is to analyze the prospects for the introduction of chatbots in business. The main objectives of the study: - to analyze the theoretical foundations of the use of chatbots in business; - analyze the impact of the use of messengers on the digital economy; - determine the importance of using chatbots in business system management. The object of research - messengers, chatbots. Research methods - analytical, calculation and statistical methods. In the first section of the work the peculiarities of the organization of interaction with the client are revealed, the historical preconditions of the development of chatbots are analyzed, the problems and prospects of the development of chatbots are analyzed. The second section analyzes the role and impact of messengers on entrepreneurship, reveals the importance of messengers as a digital business tool. The third section of the work defines the role of chatbots in the business management system, analyzes the effectiveness of the use of chatbots in business. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

448420163

1

2391033

36876

1

1

1

33507292

161

33507288

4712199

33507290

1112164616
Downloads

1

2130254878

-931297882

18978

-1407035329

1

1460719625

1

1

72

1

265974

1460719625

1

1513547611

1

1460719626

266007

1

1

3883

1

13365

1460719625

-1548005155

33507291

1112164615
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bogdanets_bak_rob.pdf | 409.14 kB | Adobe PDF | -1843351773 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.