Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85575
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток методологічних підходів до маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Peresadko, Halyna Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
Keywords кон’юнктура
ринок збуту
промислове підприємство
маркетингові дослідження
попит
пропозиція
environment
sales market
industrial enterprises
marketing research
demand
supply
конъюнктура
рынок сбыта
промышленное предприятие
маркетинговые исследования
спрос
предложение
Type Article
Date of Issue 2016
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85575
Publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет
License Copyright not evaluated
Citation Васильєва Т. А., Пересадько Г. О. Розвиток методологічних підходів до маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств // Ефективна економіка. 2016. № 4.
Abstract Основою маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств повинна слугувати ідентифікація та моніторинг кон’юнктуроутворюючих факторів, які характеризують фінансові, трудові та виробничі умови формування попиту та пропозиції на продукцію. З методичної точки зору використання апарату причинного моделювання дозволяє формалізувати вагомість та напрямок впливу умов на формування попиту та пропозиції на ринку збуту продукції, що становить практичну значущість для менеджменту підприємств під час формування тактичних заходів збутової активності. Результати проведених розрахунків для підприємств машинобудування та хімічної промисловості України за період 2001-2015 рр. вказують на те, що з позиції формування попиту найбільш привабливими для підприємств є підприємства-споживачі, які є великими за масштабом діяльності, з іноземними інвестиціями та високою технологічністю.
The basis of marketing researches of the products distribution market of industrial enterprises should be the identification and monitoring market factors that characterize the financial, labor and production conditions of products supply and demand formation. From a methodological point of view, the usage of causal modeling allows to formalize the significance and direction of influence of conditions on formation of demand and supply on the sales market that is of practical importance for the management of enterprises in the formation of the tactical activities of the sales activity. The results of calculations for mechanical engineering and chemical industry of Ukraine for the period 2001-2015, indicate that from the perspective of demand, the most attractive are consumers, which are large-scale activities, with foreign investment and high technology.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
164
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
990
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
101807
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
12456
United Kingdom United Kingdom
5621
United States United States
82570

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
Germany Germany
82570
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
82570
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
203613

Files

File Size Format Downloads
Vasylieva_demand.pdf 388.81 kB Adobe PDF 368758

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.