Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85575
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток методологічних підходів до маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
Peresadko, Halyna Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 |
Keywords |
кон’юнктура ринок збуту промислове підприємство маркетингові дослідження попит пропозиція environment sales market industrial enterprises marketing research demand supply конъюнктура рынок сбыта промышленное предприятие маркетинговые исследования спрос предложение |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85575 |
Publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Васильєва Т. А., Пересадько Г. О. Розвиток методологічних підходів до маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств // Ефективна економіка. 2016. № 4. |
Abstract |
Основою маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств повинна слугувати ідентифікація та моніторинг кон’юнктуроутворюючих факторів, які характеризують фінансові, трудові та виробничі умови формування попиту та пропозиції на продукцію. З методичної точки зору використання апарату причинного моделювання дозволяє формалізувати вагомість та напрямок впливу умов на формування попиту та пропозиції на ринку збуту продукції, що становить практичну значущість для менеджменту підприємств під час формування тактичних заходів збутової активності. Результати проведених розрахунків для підприємств машинобудування та хімічної промисловості України за період 2001-2015 рр. вказують на те, що з позиції формування попиту найбільш привабливими для підприємств є підприємства-споживачі, які є великими за масштабом діяльності, з іноземними інвестиціями та високою технологічністю. The basis of marketing researches of the products distribution market of industrial enterprises should be the identification and monitoring market factors that characterize the financial, labor and production conditions of products supply and demand formation. From a methodological point of view, the usage of causal modeling allows to formalize the significance and direction of influence of conditions on formation of demand and supply on the sales market that is of practical importance for the management of enterprises in the formation of the tactical activities of the sales activity. The results of calculations for mechanical engineering and chemical industry of Ukraine for the period 2001-2015, indicate that from the perspective of demand, the most attractive are consumers, which are large-scale activities, with foreign investment and high technology. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
China
164
Germany
1
Greece
1
Ireland
990
Lithuania
1
Singapore
101807
Spain
1
Ukraine
12456
United Kingdom
5621
United States
82570
Downloads
Austria
1
Belgium
1
Germany
82570
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
82570
United Kingdom
1
United States
203613
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasylieva_demand.pdf | 388.81 kB | Adobe PDF | 368758 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.