Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85659
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення плану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг (на прикладі Сумської обласної філармонії) |
Authors |
Бірюк, Н.П.
|
ORCID | |
Keywords |
медіаплан медиаплан media plan рекламна кампанія рекламная кампания advertising campaign |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85659 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бірюк, Н.П. Розроблення плану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг (на прикладі Сумської обласної філармонії) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Н.П. Бірюк; наук. кер. Т.Л. Повалій. - Суми: СумДУ, 2021. - 46 с. |
Abstract |
Мета кваліфікаційної роботи – висвітлити теоретичні й практичні складові дослідження та розробити медіаплан рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії.
Завдання дослідження:
1. Розкрити стан наукових досліджень щодо розроблення медіаплану рекламної кампанії.
2. Розглянути особливості розроблення медіаплану рекламної кампанії та специфіку соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії.
3. Проаналізувати рекламну кампанію щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії.
4. Описати етапи розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії.
5. Розробити медіаплан рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії.
Об’єкт дослідження – просування соціокультурних послуг.
Предмет дослідження – теоретичні та практичні складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії. Цель квалификационной работы - осветить теоретические и практические составляющие исследования и разработать медиаплан рекламной кампании по продвижению социокультурных услуг Сумской областной филармонии. Задачи исследования: 1. Раскрыть состояние научных исследований по разработке медиаплана рекламной кампании. 2. Рассмотреть особенности разработки медиаплана рекламной кампании и специфику социокультурных услуг Сумской областной филармонии. 3. Проанализировать рекламную кампанию по продвижению социокультурных услуг Сумской областной филармонии. 4. Описать этапы разработки медиаплана рекламной кампании по продвижению социокультурных услуг Сумской областной филармонии. 5. Разработать медиаплан рекламной кампании по продвижению социокультурных услуг Сумской областной филармонии. Объект исследования - продвижение социокультурных услуг. Предмет исследования - теоретические и практические составляющие разработки медиаплана рекламной кампании по продвижению социокультурных услуг Сумской областной филармонии. The purpose of the qualification work is to highlight the theoretical and practical components of the research and develop a media plan for an advertising campaign to promote the socio-cultural services of the Sumy Regional Philharmonic. Research objectives: 1. To reveal the state of scientific research on the development of a media plan for an advertising campaign. 2. Consider the features of developing a media plan for an advertising campaign and the specifics of socio-cultural services of the Sumy Regional Philharmonic. 3. Analyze the advertising campaign to promote social and cultural services of the Sumy Regional Philharmonic. 4. Describe the stages of developing a media plan for an advertising campaign to promote social and cultural services of the Sumy Regional Philharmonic. 5. Develop a media plan for an advertising campaign to promote social and cultural services of the Sumy Regional Philharmonic. The object of the research is the promotion of social and cultural services. The subject of the research is the theoretical and practical components of the development of a media plan for an advertising campaign to promote social and cultural services of the Sumy Regional Philharmonic. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
430
France
17147
Germany
1
Ireland
69017
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Singapore
115792600
Spain
1
Ukraine
10990755
United Kingdom
2324228
United States
51195507
Unknown Country
1
Downloads
Bulgaria
492353
Canada
1
Cyprus
1
Finland
267721
France
69018
Germany
51195506
Indonesia
1
Ireland
69018
Italy
1
Lithuania
17138
Netherlands
1
Norway
492363
Poland
24392335
Romania
1
Russia
10990751
Singapore
1
Switzerland
6255678
Ukraine
115792598
United Kingdom
3947
United States
115792599
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Biruk_bac_rob.pdf | 2.23 MB | Adobe PDF | 325831032 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.