Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85684
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка перспектив розвитку нових напрямків туристичного бізнесу в умовах пандемії
Other Titles Assessment of Prospects Development of Tourist Business New Directions in the Reality of a Pandemic
Authors Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna  
Yarova, Inessa Yevhenivna  
Halynska, Yuliia Viktorivna  
Domashenko, Maryna Dmytrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4570-3389
http://orcid.org/0000-0001-9840-131X
http://orcid.org/0000-0002-8413-8968
http://orcid.org/0000-0002-6987-8992
Keywords туризм
сільський туризм
розвиток території
анкетування
респонденти
tourism
rural tourism
development of the territory
questionnaires
respondents
Type Article
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85684
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Щербаченко, В. О., Ярова, І. Є., Галинська, Ю. В., Домашенко, М. Д. Оцінка перспектив розвитку нових напрямків туристичного бізнесу в умовах пандемії // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2021. № 1. С. 295−303. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.1-33
Abstract У статті представлено результати дослідження перспектив розвитку сільського туризму в Сумській області як одного з актуальних напрямків туристичного бізнесу. Метою дослідження є визначити шанси Сумської області для надання послуг сільського туризму; вивчення цільової аудиторії домогосподарств, що приймають туристів у сільській місцевості; визначення мотивів потенційних клієнтів, що спонукали їх до здійснення вибору місця відпочинку; з’ясування того, які саме послуги бажали б отримувати туристи під час відпочинку в садибах. Основним методом одержання даних і знань є опитування цільової аудиторії за допомогою складених анкет. Визначено, що розвиток сільського туризму може бути чинником створення позитивного іміджу сільських територій та дозволить залучити більше інвестицій в регіони. Сільські райони мають багату культурну та природну спадщину у всьому світі. Таким чином, його різноманітність може стати величезним надбанням для тих, хто хоче розвиватися в сільському туризмі. Ми проаналізували ставлення респондентів до такого виду туристичних послуг та визначили напрямки їх розвитку на Сумщині. Опитування респондентів проводилося для вивчення їх ставлення до таких видів туризму як маршрутно-пізнавальний; санаторнооздоровчий; етнографічний; спортивний; екологічний. Визначено, з ким респонденти найчастіше виїжджають на відпочинок; на що споживачі, в першу чергу, звертають увагу при виборі відпочинку; чи бували респонденти на Сумщині (якщо так, то як часто). У ході дослідження проаналізовано, які послуги від домогосподарства клієнти бажали б отримувати під час відпочинку у селі. Серед таких послуг, – проживання; харчування; екскурсії до різних заповідних куточків Сумщини, на музичні та мистецькі фестивалі; кінні прогулянки; оренда велосипедів, човнів; рибальство; полювання; збір ягід, грибів, трав; заняття землеробством; догляд за худобою; заняття народними ремеслами тощо. Отримані результати можуть бути використані для розробки муніципальних та державних програм, що стосуються інфраструктури туристичних послуг у сільській місцевості.
The article presents the results of a study of the prospects for the development of rural tourism in the Sumy region as one of the current areas of tourism business. The purpose of the study is to determine the chances of Sumy region to provide rural tourism services; study of the target audience of households receiving tourists in rural areas; determining the motives of potential customers that prompted them to choose a place of rest; finding out exactly what services tourists would like to receive during their stay in the estates. The main method of obtaining data and knowledge is to survey the target audience using questionnaires. It is determined that the development of rural tourism can be a factor in creating a positive image of rural areas and attract more investment. Rural areas have a rich cultural and natural heritage around the world. Thus, its diversity can be a huge asset for those who want to develop in rural tourism. We analyzed the attitude of respondents to this type of tourist services and identified the directions of their development in Sumy region. The survey of respondents was conducted to study their attitude to such types of tourism as route-cognitive; sanatorium and health; ethnographic; sports; ecological. It is determined with whom respondents most often go on vacation; what consumers, first of all, pay attention to when choosing a vacation; whether there were respondents in Sumy region (if so, how often). The study analyzed which services from the household customers would like to receive during a holiday in the village. Among such services are accommodation; food; excursions to various protected areas of Sumy region, to music and art festivals; horseback riding; bicycle and boat rental; fishing; hunting; collection of berries, mushrooms, herbs; farming; cattle care; folk crafts, etc. The obtained results can be used for the development of municipal and state programs related to the infrastructure of tourist services in rural areas.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Views

Australia Australia
1
China China
280115
Germany Germany
8486
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
498
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
39278
United Kingdom United Kingdom
19639
United States United States
560231
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
Germany Germany
78
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
70
Slovakia Slovakia
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
76394
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
280115

Files

File Size Format Downloads
Shcherbachenko_tourism.pdf 430.06 kB Adobe PDF 356663

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.