Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85684
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка перспектив розвитку нових напрямків туристичного бізнесу в умовах пандемії |
Other Titles |
Assessment of Prospects Development of Tourist Business New Directions in the Reality of a Pandemic |
Authors |
Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
Yarova, Inessa Yevhenivna Halynska, Yuliia Viktorivna Domashenko, Maryna Dmytrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4570-3389 http://orcid.org/0000-0001-9840-131X http://orcid.org/0000-0002-8413-8968 http://orcid.org/0000-0002-6987-8992 |
Keywords |
туризм сільський туризм розвиток території анкетування респонденти tourism rural tourism development of the territory questionnaires respondents |
Type | Article |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85684 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Щербаченко, В. О., Ярова, І. Є., Галинська, Ю. В., Домашенко, М. Д. Оцінка перспектив розвитку нових напрямків туристичного бізнесу в умовах пандемії // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2021. № 1. С. 295−303. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.1-33 |
Abstract |
У статті представлено результати дослідження перспектив розвитку сільського туризму в
Сумській області як одного з актуальних напрямків туристичного бізнесу. Метою дослідження є
визначити шанси Сумської області для надання послуг сільського туризму; вивчення цільової аудиторії
домогосподарств, що приймають туристів у сільській місцевості; визначення мотивів потенційних
клієнтів, що спонукали їх до здійснення вибору місця відпочинку; з’ясування того, які саме послуги бажали
б отримувати туристи під час відпочинку в садибах. Основним методом одержання даних і знань є
опитування цільової аудиторії за допомогою складених анкет. Визначено, що розвиток сільського
туризму може бути чинником створення позитивного іміджу сільських територій та дозволить
залучити більше інвестицій в регіони. Сільські райони мають багату культурну та природну спадщину у
всьому світі. Таким чином, його різноманітність може стати величезним надбанням для тих, хто хоче
розвиватися в сільському туризмі. Ми проаналізували ставлення респондентів до такого виду
туристичних послуг та визначили напрямки їх розвитку на Сумщині. Опитування респондентів
проводилося для вивчення їх ставлення до таких видів туризму як маршрутно-пізнавальний; санаторнооздоровчий; етнографічний; спортивний; екологічний. Визначено, з ким респонденти найчастіше
виїжджають на відпочинок; на що споживачі, в першу чергу, звертають увагу при виборі відпочинку; чи
бували респонденти на Сумщині (якщо так, то як часто). У ході дослідження проаналізовано, які послуги
від домогосподарства клієнти бажали б отримувати під час відпочинку у селі. Серед таких послуг, –
проживання; харчування; екскурсії до різних заповідних куточків Сумщини, на музичні та мистецькі
фестивалі; кінні прогулянки; оренда велосипедів, човнів; рибальство; полювання; збір ягід, грибів, трав;
заняття землеробством; догляд за худобою; заняття народними ремеслами тощо. Отримані результати
можуть бути використані для розробки муніципальних та державних програм, що стосуються
інфраструктури туристичних послуг у сільській місцевості. The article presents the results of a study of the prospects for the development of rural tourism in the Sumy region as one of the current areas of tourism business. The purpose of the study is to determine the chances of Sumy region to provide rural tourism services; study of the target audience of households receiving tourists in rural areas; determining the motives of potential customers that prompted them to choose a place of rest; finding out exactly what services tourists would like to receive during their stay in the estates. The main method of obtaining data and knowledge is to survey the target audience using questionnaires. It is determined that the development of rural tourism can be a factor in creating a positive image of rural areas and attract more investment. Rural areas have a rich cultural and natural heritage around the world. Thus, its diversity can be a huge asset for those who want to develop in rural tourism. We analyzed the attitude of respondents to this type of tourist services and identified the directions of their development in Sumy region. The survey of respondents was conducted to study their attitude to such types of tourism as route-cognitive; sanatorium and health; ethnographic; sports; ecological. It is determined with whom respondents most often go on vacation; what consumers, first of all, pay attention to when choosing a vacation; whether there were respondents in Sumy region (if so, how often). The study analyzed which services from the household customers would like to receive during a holiday in the village. Among such services are accommodation; food; excursions to various protected areas of Sumy region, to music and art festivals; horseback riding; bicycle and boat rental; fishing; hunting; collection of berries, mushrooms, herbs; farming; cattle care; folk crafts, etc. The obtained results can be used for the development of municipal and state programs related to the infrastructure of tourist services in rural areas. |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views
Australia
1
China
280115
Germany
8486
Indonesia
1
Ireland
498
Lithuania
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
39278
United Kingdom
19639
United States
560231
Unknown Country
1
Downloads
China
1
Germany
78
Indonesia
1
Lithuania
1
Russia
70
Slovakia
1
South Africa
1
Ukraine
76394
United Kingdom
1
United States
280115
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shcherbachenko_tourism.pdf | 430.06 kB | Adobe PDF | 356663 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.