Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85712
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методи фінансового планування на підприємстві |
Authors |
Марченко, Ж.О.
|
ORCID | |
Keywords |
фінансове планування финансовое планирование financial planning бюджетування бюджетирования budgeting стратегія стратегия strategy |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85712 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Марченко Ж. О. Методи фінансового планування на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. О. В. Зайцев. Суми : Сумський державний університет, 2021. 36 с. |
Abstract |
5. У роботі досліджені питання фінансового планування на підприємстві/організації в сучасних умовах. Виділено сутність фінансового планування на підприємстві, методи його оцінки, методи та прийоми щодо його дослідження. Метою дослідження бакалаврського диплому є оцінка фінансового планування на підприємстві та напрямки його покращення, а також вивчення й аналіз показників, що характеризують стан планування на будь-якому підприємстві. Оцінка фінансового планування виступає складовою дослідження фінансової спроможності підприємства, що допомагає знайти шляхи покращення господарської діяльності підприємства. Оцінка здійснюється за допомогою аналізу показників майнового стану, ліквідності, ділової активності, рентабельності тощо.
Предметом дослідження виступає система фінансового планування на КП «РЕМБУДСЕРВІС», яка в роботі розглядається в таких конкретних аспектах як методичний, а також організаційний, нормативний, інформаційний, і, звичайно ж, фінансовий.
Обґрунтовано, що для досліджуваного підприємства, яке наразі має незадовільний стан фінансового планування, вдосконалення системи планування та контролю за виконанням завдань виробничої та комерційної діяльності потрібна взаємодія не тільки наукових та методичних чинників, але і виробничого та людського факторів. Прийшли до висновку, що швидке реагування на попит на ринку може слугувати основою для регулювання та вдосконалення трудової діяльності всього колективу, включно зі сферою внутрішньо фірмового планування. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
1
Belgium
2091720732
China
1
Germany
4085263
Ireland
767421
Lithuania
1
Netherlands
1
Singapore
1
Ukraine
-1232035267
United Kingdom
27321618
United States
-1003385608
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
Belgium
1
Denmark
1
Finland
1
France
54541633
Germany
920166098
Ireland
1
Lithuania
202973
Netherlands
1
Poland
205910778
Slovakia
1
Spain
1
Ukraine
2091720730
United Kingdom
101602
United States
2091720730
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marchenko_bac_rob.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | 1069397257 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.