Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85748
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Факторна оцінка впливу соціальних мереж на економічну ефективність підприємницької діяльності |
Authors |
Казак, А. С.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес бизнес business бренди бренды brandy соціальні мережі социальные сети social networks стратегія стратегия strategy ціноутворення ценообразования pricing цифрова економіка цифровая экономика digital economy ринок соціальних медіа рынок социальных медиа social media market |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85748 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Казак А. С. Факторна оцінка впливу соціальних мереж на економічну ефективність підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. С. Гончаренко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 37 с. |
Abstract |
Метою роботи є аналіз соціальних мереж як інструменту використання бізнес-ідей, аналіз переваг та недоліків торгівлі в соціальних мережах та економічної ефективності загалом.
Об’єктом цього дослідження є бізнес-процеси, пов’язані зі створенням сайтів для просування брендів у соціальних мережах.
Предметом дослідження є економічні взаємовідносини, що виникають під час ведення бізнесу в соціальних мережах між суб’єктами господарювання.
У цьому дослідженні використовуються такі методи дослідження: SWOT-аналіз, статистичні дані, діаграми, експертна оцінка, системна інтеграція.
Перша частина показує природу таких явищ, як соціальні мережі, вплив суспільного життя, використання соціальних мереж в діловому середовищі та аналізує найпопулярніші соціальні мережі за допомогою бізнес-інструментів.
У другій частині розглядаються найбільш ефективні методи просування товарів та послуг у соціальних мережах, переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах.
У третьому розділі наведені приклади іноземних компаній, які досягли комерційного успіху через соціальні мережі та досягли високого рівня прибутку. У цьому розділі також показано авторський алгоритм для реклами товарів у соціальних мережах та оцінки ефективності комерційних проектів за економічними та фінансовими показниками, на прикладі реального бізнесу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Azerbaijan
1
China
1
Germany
690836
Ireland
1381680
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Russia
1
Ukraine
489327336
United Kingdom
1381676
United States
1794633076
Unknown Country
1
Downloads
Azerbaijan
1
Canada
1
China
1
Finland
1
France
116914535
Germany
4130562
Ireland
1301851540
Lithuania
1
Netherlands
116914532
Poland
1381671
Romania
1
Russia
116
Serbia
1
Slovenia
169584669
Switzerland
1
Ukraine
1794633077
United Kingdom
127
United States
1301851541
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kazak_bak_rob.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | 512295082 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.