Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85749
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Імідж підприємства: формування та забезпечення ефективності використання |
Authors |
Кузіна, І. В.
|
ORCID | |
Keywords |
імідж имидж image ефективність эффективность efficiency стейкхолдери стейкхолдеры stakeholders благодійний фонд благотворительный фонд Charitable Foundation |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85749 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кузіна І. В. Імідж підприємства: формування та забезпечення ефективності використання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Є. В. Мішенін. Суми : Сумський державний університет, 2021. 56 с. |
Abstract |
Мета роботи – дослідити та проаналізувати чинники формування та ефективного використання іміджу підприємства.
Для досягнення даної мети було поставлено ряд завдань:
визначити чинники що формують позитивний імідж підприємства.
провести аналіз впливу чинників, що формують імідж функціонування підприємства
надати рекомендації щодо оптимального планування стратегії розробки іміджу з позиції ефективності його використання.
Об’єкт дослідження – процес формування та використання позитивного іміджу підприємства.
Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні засади формування та ефективного використання іміджу підприємства.
Теоретико-методичною основою кваліфікаційної роботи бакалавра є загальні та спеціальні методи дослідження: аналізу, синтезу а також діалектичного пізнання. Серед спеціальних методів дослідження виділяються: узагальнення, абстрактно-логічний, системний аналіз, порівняння, монографічний. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти ВРУ, та Кабінету Міністрів України. У кваліфікаційній роботі було проведено аналіз вітчизняних і зарубіжних досліджень останніх десятиліть, що стосуються формування іміджу на підприємствах різних галузей.
В першому розділі «Основні теоретико-методичні засади формування та забезпечення ефективності використання іміджу підприємства» нами було розглянуто сутнісно - змістовні поняття іміджу підприємства та яку ролі грає поняття «імідж підприємства» як складова комплексної системи ефективного розвитку підприємства.
У другому розділі «Аналіз формування та використання іміджу підприємство (на прикладі благодійної організації «Благодійний фонд «Добро Ти» (далі – БФ «Добро Ти») нами була надана іміджева характеристика основної діяльності підприємства, особливості формування іміджу підприємства БФ «Добро Ти» та особливості забезпечення ефективності його використання.
У третьому розділі «Соціально-економічні напрями розвитку іміджу підприємства БФ «Добро Ти» нами були сформована система соціально-економічних показників оцінки ефективності використання іміджу підприємства, а також обґрунтовано перелік організаційно-економічних заходів щодо забезпечення інтересів стейкхолдерів підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
693
Czechia
-1839588628
France
-101874686
Germany
2033619379
Iceland
15810538
Ireland
-1245806588
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1564580724
Poland
-1817580618
Romania
1
Russia
1
Singapore
1
Sweden
133266
Ukraine
-524342295
United Kingdom
-1245806575
United States
6937572
Unknown Country
30233
Downloads
China
492588525
Croatia
1
Czechia
1
Denmark
1
France
-1773570183
Germany
-524342297
Hungary
-1804517471
Iceland
1
Ireland
-1804517484
Kazakhstan
1
Lithuania
-1245806584
Moldova
1
Netherlands
-159738956
Poland
-982128220
Romania
1668060558
Russia
-1839588627
Sweden
1
Ukraine
6937577
United Kingdom
-1773570196
United States
6937578
Unknown Country
1284246326
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kuzina_bak_rob.pdf | 983.61 kB | Adobe PDF | 140925145 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.