Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85749
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Імідж підприємства: формування та забезпечення ефективності використання
Authors Кузіна, І. В.
ORCID
Keywords імідж
имидж
image
ефективність
эффективность
efficiency
стейкхолдери
стейкхолдеры
stakeholders
благодійний фонд
благотворительный фонд
Charitable Foundation
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85749
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кузіна І. В. Імідж підприємства: формування та забезпечення ефективності використання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Є. В. Мішенін. Суми : Сумський державний університет, 2021. 56 с.
Abstract Мета роботи – дослідити та проаналізувати чинники формування та ефективного використання іміджу підприємства. Для досягнення даної мети було поставлено ряд завдань:  визначити чинники що формують позитивний імідж підприємства.  провести аналіз впливу чинників, що формують імідж функціонування підприємства  надати рекомендації щодо оптимального планування стратегії розробки іміджу з позиції ефективності його використання. Об’єкт дослідження – процес формування та використання позитивного іміджу підприємства. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні засади формування та ефективного використання іміджу підприємства. Теоретико-методичною основою кваліфікаційної роботи бакалавра є загальні та спеціальні методи дослідження: аналізу, синтезу а також діалектичного пізнання. Серед спеціальних методів дослідження виділяються: узагальнення, абстрактно-логічний, системний аналіз, порівняння, монографічний. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти ВРУ, та Кабінету Міністрів України. У кваліфікаційній роботі було проведено аналіз вітчизняних і зарубіжних досліджень останніх десятиліть, що стосуються формування іміджу на підприємствах різних галузей. В першому розділі «Основні теоретико-методичні засади формування та забезпечення ефективності використання іміджу підприємства» нами було розглянуто сутнісно - змістовні поняття іміджу підприємства та яку ролі грає поняття «імідж підприємства» як складова комплексної системи ефективного розвитку підприємства. У другому розділі «Аналіз формування та використання іміджу підприємство (на прикладі благодійної організації «Благодійний фонд «Добро Ти» (далі – БФ «Добро Ти») нами була надана іміджева характеристика основної діяльності підприємства, особливості формування іміджу підприємства БФ «Добро Ти» та особливості забезпечення ефективності його використання. У третьому розділі «Соціально-економічні напрями розвитку іміджу підприємства БФ «Добро Ти» нами були сформована система соціально-економічних показників оцінки ефективності використання іміджу підприємства, а також обґрунтовано перелік організаційно-економічних заходів щодо забезпечення інтересів стейкхолдерів підприємства.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
693
Czechia Czechia
-1839588628
France France
-101874686
Germany Germany
2033619379
Iceland Iceland
15810538
Ireland Ireland
-1245806588
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1564580724
Poland Poland
-1817580618
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
133266
Ukraine Ukraine
-524342295
United Kingdom United Kingdom
-1245806575
United States United States
6937572
Unknown Country Unknown Country
30233

Downloads

China China
492588525
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
France France
-1773570183
Germany Germany
-524342297
Hungary Hungary
-1804517471
Iceland Iceland
1
Ireland Ireland
-1804517484
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
-1245806584
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
-159738956
Poland Poland
-982128220
Romania Romania
1668060558
Russia Russia
-1839588627
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
6937577
United Kingdom United Kingdom
-1773570196
United States United States
6937578
Unknown Country Unknown Country
1284246326

Files

File Size Format Downloads
Kuzina_bak_rob.pdf 983.61 kB Adobe PDF 140925145

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.