Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85782
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») |
Authors |
Торяник, Я.С.
|
ORCID | |
Keywords |
рекламна діяльність рекламная деятельность advertising activities цільова аудиторія целевая аудитория target audience інтернет менеджмент интернет менеджмент internet management |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 073 - Менеджмент |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85782 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Торяник Я. С. Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Ю. О. Мирошниченко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с. |
Abstract |
У бакалаврській роботі було досліджено рекламний менеджмент через використання інтернет-ресурсів на прикладі компанії, що працює у туристичному секторі.
Досліджено сутність та зміст рекламної діяльності, проаналізовано особливості використання інтернет-реклами у туристичній галузі. Також розглянуто структурно-функціональну модель рекламної кампанії.
Проаналізовано діяльність підприємства туристичної галузі в цілому та його рекламну діяльність і на основі цього надано деякі рекомендації по удосконаленню менеджменту рекламної діяльності. В бакалаврской работе были исследованы рекламный менеджмент через использование интернет-ресурсов на примере компании, работающей в туристическом секторе. Исследована сущность и содержание рекламной деятельности, проанализированы особенности использования интернет-рекламы в туристической отрасли. Также рассмотрены структурно-функциональную модель рекламной кампании. Проанализирована деятельность предприятия туристической отрасли в целом и его рекламную деятельность и на основе этого предоставлено некоторые рекомендации по совершенствованию менеджмента рекламной деятельности. The bachelor's thesis explored advertising management through Internet resources on the example of a company operating in the tourism sector. The essence and content of advertising activity are investigated, the peculiarities of the use of Internet advertising in the tourist industry are analyzed. The structural and functional model of the advertising campaign is also considered. The activity of the enterprise of the tourist branch as a whole and its advertising activity is analyzed, and on this basis, some recommendations on improvement of the management of advertising activity are given. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

94

1

7920205

1

1

7047

69926882

1

203582836

1376500

337238786

1
Downloads

23168

1

1

338785

38923526

620052355

38923527

337238785

203582831

620052356

1

337238790

1

1376497

1

203582834

337238785

1

7920204

6197813

1

54425221

1

620052357

1

54425207

620052356

620052357
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Torianyk_bac_rob.pdf | 534.72 kB | Adobe PDF | 426730467 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.