Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85782
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») |
Authors |
Торяник, Я.С.
|
ORCID | |
Keywords |
рекламна діяльність рекламная деятельность advertising activities цільова аудиторія целевая аудитория target audience інтернет менеджмент интернет менеджмент internet management |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85782 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Торяник Я. С. Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Ю. О. Мирошниченко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с. |
Abstract |
У бакалаврській роботі було досліджено рекламний менеджмент через використання інтернет-ресурсів на прикладі компанії, що працює у туристичному секторі.
Досліджено сутність та зміст рекламної діяльності, проаналізовано особливості використання інтернет-реклами у туристичній галузі. Також розглянуто структурно-функціональну модель рекламної кампанії.
Проаналізовано діяльність підприємства туристичної галузі в цілому та його рекламну діяльність і на основі цього надано деякі рекомендації по удосконаленню менеджменту рекламної діяльності. В бакалаврской работе были исследованы рекламный менеджмент через использование интернет-ресурсов на примере компании, работающей в туристическом секторе. Исследована сущность и содержание рекламной деятельности, проанализированы особенности использования интернет-рекламы в туристической отрасли. Также рассмотрены структурно-функциональную модель рекламной кампании. Проанализирована деятельность предприятия туристической отрасли в целом и его рекламную деятельность и на основе этого предоставлено некоторые рекомендации по совершенствованию менеджмента рекламной деятельности. The bachelor's thesis explored advertising management through Internet resources on the example of a company operating in the tourism sector. The essence and content of advertising activity are investigated, the peculiarities of the use of Internet advertising in the tourist industry are analyzed. The structural and functional model of the advertising campaign is also considered. The activity of the enterprise of the tourist branch as a whole and its advertising activity is analyzed, and on this basis, some recommendations on improvement of the management of advertising activity are given. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
China
94
Czechia
1
France
7920205
Germany
1
Indonesia
1
Ireland
7047
Lithuania
69926882
South Korea
1
Ukraine
203582836
United Kingdom
1376500
United States
337238786
Unknown Country
1
Downloads
Australia
23168
Belarus
1
Bulgaria
1
Canada
338785
Czechia
38923526
Egypt
620052355
Finland
38923527
France
337238785
Germany
203582831
Ireland
620052356
Israel
1
Italy
337238790
Kazakhstan
1
Latvia
1376497
Lithuania
1
Netherlands
203582834
Poland
337238785
Portugal
1
Romania
7920204
Russia
6197813
Singapore
1
Spain
54425221
Turkey
1
Ukraine
620052357
United Arab Emirates
1
United Kingdom
54425207
United States
620052356
Unknown Country
620052357
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Torianyk_bac_rob.pdf | 534.72 kB | Adobe PDF | 426730467 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.