Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85782
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!»)
Authors Торяник, Я.С.
ORCID
Keywords рекламна діяльність
рекламная деятельность
advertising activities
цільова аудиторія
целевая аудитория
target audience
інтернет менеджмент
интернет менеджмент
internet management
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85782
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Торяник Я. С. Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Ю. О. Мирошниченко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с.
Abstract У бакалаврській роботі було досліджено рекламний менеджмент через використання інтернет-ресурсів на прикладі компанії, що працює у туристичному секторі. Досліджено сутність та зміст рекламної діяльності, проаналізовано особливості використання інтернет-реклами у туристичній галузі. Також розглянуто структурно-функціональну модель рекламної кампанії. Проаналізовано діяльність підприємства туристичної галузі в цілому та його рекламну діяльність і на основі цього надано деякі рекомендації по удосконаленню менеджменту рекламної діяльності.
В бакалаврской работе были исследованы рекламный менеджмент через использование интернет-ресурсов на примере компании, работающей в туристическом секторе. Исследована сущность и содержание рекламной деятельности, проанализированы особенности использования интернет-рекламы в туристической отрасли. Также рассмотрены структурно-функциональную модель рекламной кампании. Проанализирована деятельность предприятия туристической отрасли в целом и его рекламную деятельность и на основе этого предоставлено некоторые рекомендации по совершенствованию менеджмента рекламной деятельности.
The bachelor's thesis explored advertising management through Internet resources on the example of a company operating in the tourism sector. The essence and content of advertising activity are investigated, the peculiarities of the use of Internet advertising in the tourist industry are analyzed. The structural and functional model of the advertising campaign is also considered. The activity of the enterprise of the tourist branch as a whole and its advertising activity is analyzed, and on this basis, some recommendations on improvement of the management of advertising activity are given.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
94
Czechia Czechia
1
France France
7920205
Germany Germany
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
7047
Lithuania Lithuania
69926882
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
203582836
United Kingdom United Kingdom
1376500
United States United States
337238786
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
23168
Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
338785
Czechia Czechia
38923526
Egypt Egypt
620052355
Finland Finland
38923527
France France
337238785
Germany Germany
203582831
Ireland Ireland
620052356
Israel Israel
1
Italy Italy
337238790
Kazakhstan Kazakhstan
1
Latvia Latvia
1376497
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
203582834
Poland Poland
337238785
Portugal Portugal
1
Romania Romania
7920204
Russia Russia
6197813
Singapore Singapore
1
Spain Spain
54425221
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
620052357
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
54425207
United States United States
620052356
Unknown Country Unknown Country
620052357

Files

File Size Format Downloads
Torianyk_bac_rob.pdf 534.72 kB Adobe PDF 426730467

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.