Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85793
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дизайн як інструмент маркетингової комунікації |
Authors |
Шафорост, Ю.В.
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna ![]() Liulov, Oleksii Valentynovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6442-3684 http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 |
Keywords |
дизайн design маркетинговї комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications маркетингова стратегія маркетинговая стратегия marketing strategy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85793 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шафорост Ю. В., Пімоненко T. В., Люльов O. В. Дизайн як інструмент маркетингової комунікації // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф., м. Суми, 28-29 квітня 2020р. Суми : Сумський державний університет, 2020. С. 294-296. |
Abstract |
Комунікаційна політика виступає посередником у взаємодії між споживачем та компанією. Традиційно науковці комунікаційну політку розглядають як систему заходів компанії для інформування та просування товарів та послуг. При цьому узагальнення результатів аналізу наукової літератури свідчать, що ключовими елементами комунікаційної політики є: реклама; формування фірмового стилю; робота з громадськістю; стимулювання збуту; дизайн та пакування; формування та просування торгової марки. Ефективність комунікаційної політики на підприємстві залежить від поєднання кожного з елементів політики у єдине ціле. Наприклад, інтеграцією поєднання можна вважати впровадження фірмового стилю підприємства, що передбачає створення єдиної візуальної концепції товарів, послуг, яке надає підприємство, а також усієї інформації, яке несе підприємство у зовнішній світ, та надання переваг, які відрізняють його від інших конкурентів. Для того щоб чітко сформувати візуальну комунікацію між покупцем та підприємством потрібно використовувати дизайн. Дизайн можна трактувати як різновид художньо-проектної діяльності, яка поєднує принципи зручності, економічності та краси. Саме вміння підприємства вдало виразити ці принципи і забезпечує ефективність комунікаційної політки та позиціювання на ринку. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

1

-908130566

1

259054759

171271

1

1

1

-1294461008

1

1

1

-2030886477

-2019904884

-318156368

-1977487695
Downloads

1

1

1341174962

1

1

1

1

1

1

-2030886477

1

-908130566
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shaforost_design.pdf | 2 MB | Adobe PDF | -1597842072 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.