Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85796
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз сучасних трендів та фінансування розвитку стартапів |
Authors |
Котенко, Н.В.
|
ORCID | |
Keywords |
стартап стійке фінансування життєвий цикл цифрова медицина маркетингові інструменти startup устойчивое финансирование sustainable financing жизненный цикл life cycle цифровая медицина digital medicine |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85796 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Котенко Н. В. Аналіз сучасних трендів та фінансування розвитку стартапів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 -підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. В. М. Боронос. Суми : Сумський державний університет, 2020. 47 с. |
Abstract |
У роботі проведено дослідження теоретичних та методологічних основ процесу фінансування стартапів та його стійкості, а також аналіз його сучасних трендів розвитку. Описуються теоретичні підходи до визначення та класифікації стартапів та розглядається питання фінансування та політики стартапів. Оскільки гіпотеза дослідження присвячена найважливішім тенденціям у розвитку стартапів, і ці тенденції включають медицину та сферу охорони здоров’я, відображено основні теоретичні положення цифрових проектів у галузі охорони здоров’я та досліджень стартапів. Крім того, в роботі аналізуються тенденції розвитку стартапів в Україні та досліджуються проекти в галузі цифрового здоров'я та фінансування стартапів. Для забезпечення сталості фінансування стартапів протягом усього життєвого циклу розробляються відповідні методологічні підходи. Окрема частина роботи визначає проблеми глобального розширення стартапів, звертаючи увагу на зрілість масштабів та застосування цифрових інструментів розвитку. Крім того, пропонуються маркетингові інструменти залучення особистого фінансування стартапів через психологічні конструкції та описується вплив маркетингових стратегій залучення фінансування стартапів на практиці. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
1
China
1
Germany
3622324
Ireland
152556
Lithuania
1
Netherlands
1
Peru
1
Poland
130540657
South Africa
1
Spain
1
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
1981885071
United Kingdom
7230423
United States
1172949813
Unknown Country
-979628082
Downloads
Algeria
638242431
Australia
1
Bangladesh
1
Belgium
1
Benin
1
Canada
1
China
-979628082
Czechia
721372
Denmark
1
Ethiopia
1
France
384391543
Germany
-979628082
Ghana
1981885069
Hungary
1
Iceland
1
India
80149
Indonesia
721366
Iran
14236
Ireland
42683
Italy
1183138306
Japan
-979628081
Kenya
5217
Lebanon
721368
Lithuania
7230421
Morocco
721366
Netherlands
80155
Nigeria
384391543
North Macedonia
1
Peru
1
Philippines
721370
Poland
1
Portugal
2011551
Romania
2011544
Serbia
1183138306
Slovakia
1172949813
Slovenia
1183138309
South Africa
1
South Korea
400756
Spain
-979628081
Sweden
1
Switzerland
18958359
Turkey
2011540
Ukraine
1981885072
United Kingdom
2695
United States
-979628082
Zambia
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kotenko_bac_rob.pdf | 812.29 kB | Adobe PDF | 936508851 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.