Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85816
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні підходи до формування підприємницького мислення в сучасних цифрових умовах |
Authors |
Кобушко, І.М.
|
ORCID | |
Keywords |
підприємництво бізнес модель цифрова економіка предпринимательство entrepreneurship бизнес модель business model цифровая экономика digital economy |
Type | Masters thesis |
Speciality | 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85816 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кобушко І. М. Методичні підходи до формування підприємницького мислення в сучасних цифрових умовах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. В. М. Боронос. Суми : Сумський державний університет, 2021. 56 с. |
Abstract |
Важливість оцифрування в бізнес-системах, що формуються, зростає з кожним днем. Адаптація до технологій виявилася корисним фактором у графіках бізнесу. Це робить робочі системи простішими та менш складними, таким чином; люди можуть повністю зосередитися на роботі і менше турбувати периферійні фактори, що були поширеними раніше.
Цифровізація дозволила компаніям миттєво спілкуватися. Зараз підприємства створюють системи, які сприятимуть їх цифровому зростанню, що є одним з найважливіших факторів. Світ зараз в Інтернеті, і для бізнесу необхідно існувати в Інтернеті, як і для них, щоб існувати в автономному режимі. Зараз компанії переглядають свої старі бізнес-стратегії та намагаються включити нові технологічні зміни в ці бізнес-моделі.
Формування нових стратегій дало бізнесу нову та іншу основу для роботи. Застосовуючи технології більшого масштабу, їм стало простіше масштабувати висоту і виживати в конкурентній боротьбі. Іншим важливим аспектом цифровізації є те, що корпорації зараз змушені продовжувати інновації. Цифровізація вивела бізнес у зовсім інший ландшафт, і йому потрібні постійні інновації у способах його роботи. Без нововведень система могла б застоюватися і призвести до погіршення графіка.
З розповсюдженням соціальних медіа зараз для підприємств є необхідність мати цільові маркетингові стратегії. Це дозволяє їм отримувати ще більше потенційних клієнтів, а також збільшує охоплення бренду або товару. Змінилися навіть пристрої зберігання даних для компаній. Зараз майже кожна компанія переходить до технології хмарних обчислень для управління великими обсягами даних. І ці хмарні обчислення також породили застосування різних рішень з кібербезпеки.
Цифровізація мала величезний вплив на роботу та зростання бізнесу сьогодні. Завдяки більшому застосуванню цифрових технологій ми можемо побачити, як бізнес системи повністю змінюються. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

-82810430

2647485

1

10781751

1

1

253086136

1

1

1

727826530

1810232903

1471069531

-102133382
Downloads

1

-1059068253

1

1

1810232897

-1059068242

1

1257296458

-102133380

727826534

1

1

1

1

1

102331884

1

-1250694863

10781760

-1250694860

1

208367

1

1

1

-102133380

-1250694863

-1250694861
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kobushko_Masters thesis.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | 878462508 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.