Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85838
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз венчурного інвестування в підприємництві на прикладі Edtech-компаній |
Authors |
Пономаренко, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
венчурні інвестиції венчурные инвестиции venture capital залучення інвестицій привлечения инвестиций investment attraction навчальні технології учебные технологии educational technologies |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85838 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пономаренко І. О. Аналіз венчурного інвестування в підприємництві на прикладі Edtech-компаній : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Б. Л. Ковальов. Суми : Сумський державний університет, 2021. 71 с. |
Abstract |
Метою роботи є на основі аналізу зробити висновки, щодо перспектив розвитку сфери Edtech та її фінансування в досліджуваних країнах. Та зробити аналіз бізнес моделі кампанії Guild Education
У першому розділі «Аналіз ринку Edtech» розглянуто загальні поняття, ринку освітніх технологій та венчурних інвестицій в світі. А також проаналізовані найбільші Edtech компанії України.
У другому розділі «Аналіз світових венчурних інвестицій в Edtech по країнах» проаналізовано світові венчурні інвестиції в сферу Edtech на чотирьох найбільших ринках: Китаї, Індії, США, Європейського союзу та Великобританії. Також були проаналізовані проблеми та можливості розвитку Edtech сфери в кожній країні. Були сформовані списки стартапів єдинорогів, а на риках де їх не було або було мало були складені списки стартапів, що отримали фінансування більше 100 млн. дол. США.
У третьому розділі «Аналіз компанії сфери Edtech на прикладі Guild Education» було описано історію компанії, названі засновники, короткий опис діяльності кампанії. Також була складена бізнес модель Lean Canvas, та проаналізовані венчурні інвестиції, що залучала компанія. - The aim of the work is to draw conclusions based on the analysis of the prospects for the development of Edtech and its financing in the studied countries. And analyze the business model of the Guild Education campaign The first section "Edtech Market Analysis" discusses the general concepts of the educational technology market and venture capital in the world. And also the largest Edtech companies of Ukraine are analyzed. The second section, "Analysis of global venture investment in Edtech by country", analyzes global venture investment in Edtech in the four largest markets: China, India, the United States, the European Union and the United Kingdom. Problems and opportunities for Edtech development in each country were also analyzed. Lists of unicorn startups were formed, and lists of startups with more than $ 100 million in funding were compiled in markets where there were none or few. USA. The third section "Analysis of the Edtech company on the example of Guild Education" described the history of the company, named the founders, a brief description of the campaign. The business model Lean Canvas was also compiled, and the venture investments attracted by the company were analyzed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Austria
1
Brazil
1
Canada
1
China
1
Germany
1227685
Indonesia
1
Ireland
29605
Italy
6198
Lithuania
1
Portugal
1
Ukraine
-244787457
United Kingdom
2143025347
United States
556252213
Unknown Country
1
Downloads
Canada
144471849
China
392234980
France
1227681
Germany
76032158
Indonesia
-244787454
Ireland
1
Italy
29605
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
43
Portugal
1
Russia
1
South Korea
1
Taiwan
1
Ukraine
-244787456
United Kingdom
2143025348
United States
-244787458
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ponomarenko_bak_rob.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | 2022659304 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.