Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85865
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії |
Authors |
Лебединець, К. В.
|
ORCID | |
Keywords |
торгова марка торговая марка trademark маркетингова стратегія маркетинговая стратегия marketing strategy позиціонування бренду позиционирование бренда brand positioning імідж бренду имидж бренда brand image лояльність бренду лояльность бренду brand loyalty маркетингові інстументи маркетинговые инструменты marketing tools конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85865 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лебединець К. В. Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми: Сумський державний університет, 2021. 59 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів визначення позиціонування торгової марки як передумови формування стратегії для підприємств на ринку В2В.
Метою магістерської роботи є розробка практичних рекомендацій позиціонування торгової марки як передумови формування стратегії. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

146

1

19485

1

1

1

1

1

1

1

47626500

238352

135423141

605702
Downloads

1

1

1

1

1

38442753

38442752

1

1

1

55105

1

1

20075251

1

1

1

1

135423140

29259002

135423143
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lebedenets_bac_rob.pdf | 1.92 MB | Adobe PDF | 397121160 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.