Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85868
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу
Authors Сіроштан, А.С.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
реклама
advertising
інтернет
интернет
internet
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85868
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сіроштан А. С. Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. В. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2021. 34 с.
Abstract У дипломній роботі розглянуто теоретичні та практичні основи рекламної діяльності шляхом використання Інтернет-ресурсу. За допомогою комплексного аналізу видів Інтернет-реклам, з’ясовано недоліки та переваги організації реклами в Інтернеті. Обґрунтована необхідність її використання. Були використані такі методи дослідження: SWOT-аналіз, статистичні дані, діаграми, експертна оцінка, системна інтеграція. Розглянуто найбільш ефективні методи просування товарів та послуг у Інтернет мережах, переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах. Також показано авторський алгоритм реклами проєкта за допомогою соціальних мереж та оцінка ефективності комерційних проєктів за економічними та фінансовими показниками, на прикладі реального бізнесу.
В дипломной работе рассмотрены теоретические и практические основы рекламной деятельности путем использования Интернет-ресурса. С помощью комплексного анализа видов интернет-рекламы, выяснено недостатки и преимущества организации рекламы в Интернете. Обоснована необходимость ее использования. Были использованы следующие методы исследования: SWOT-анализ, статистические данные, диаграммы, экспертная оценка, системная интеграция. Рассмотрены наиболее эффективные методы продвижения товаров и услуг в Интернет сетях, преимущества и недостатки присутствия компании в социальных сетях. Также показано авторский алгоритм рекламы проекта с помощью социальных сетей и оценка эффективности коммерческих проектов по экономическим и финансовым показателям, на примере реального бизнеса.
Thesis considers the theoretical and practical foundations of advertising through the use of Internet resources. With the help of a comprehensive analysis of the types of Internet advertising, the disadvantages and advantages of organizing advertising on the Internet are identified. The necessity of its use is substantiated. The following research methods were used: SWOT-analysis, statistics, charts, expert evaluation, system integration. The most effective methods of promoting goods and services on the Internet, the advantages and disadvantages of the company's presence in social networks are considered. Also the author's algorithm of advertising of the project by means of social networks and an estimation of efficiency of commercial projects on economic and financial indicators, on an example of real business is shown.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
295
Germany Germany
42425523
Ireland Ireland
25990
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
42425522
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
674013995
United Kingdom United Kingdom
917231
United States United States
1869346550
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
8466
France France
141626
Germany Germany
723326
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
299
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1109537988
United Kingdom United Kingdom
5541
United States United States
1869346549

Files

File Size Format Downloads
Siroshtan_bac_rob.pdf 902.56 kB Adobe PDF -1315203491

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.