Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85873
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління продажами спиртних напоїв та стратегії їх розвитку |
Authors |
Журавльова, А.О.
|
ORCID | |
Keywords |
SWOT-аналіз SWOT-анализ SWOT analysis PEST-аналіз PEST-анализ PEST analysis макросередовище макросреда macroenvironment економічна криза экономический кризис economic crisis |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85873 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Журавльова А. О. Управління продажами спиртних напоїв та стратегії їх розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. О. А. Лукаш. Суми : Сумський державний університет, 2021. 89 с. |
Abstract |
Метою дослідження дипломного проекту є дослідження процесу управління продажів.
Для досягнення поставленої мети автором визначено ряд завдань:
1. визначити теоретико-методологічні основи управління продажами, а саме:
дослідити поняття і сутність управління продажами;
визначити фактори, що впливають на управління продажами;
проаналізувати організаційне забезпечення управління продажами;
2. проаналізувати процес управління продажами на прикладі ПРАТ «Охтирський пивоварний завод», а саме:
навести організаційно-економічну характеристику діяльності ПрАТ «Охтирський пивоварний завод»;
проаналізувати організацію управління продажами на підприємстві;
дослідити внутрішнє середовище і базовий продукт ПрАТ «Охтирський пивоварний завод»;
провести аналіз збутової діяльності: політика роботи з клієнтами і формування бази постійних клієнтів;
3. здійснити спробу розробки пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення управління продажами ПРАТ «Охтирський пивоварний завод»:
навести пропозиції щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства;
запропонувати розробку системи мотивації співробітників відділу збуту ПрАТ «Охтирський пивоварний завод»
обґрунтувати економічну ефективність запропонованих заходів.
Об’єктом дослідження в даному проекті визначено процес управління продажем.
Предметом дослідження обрано структура та організація продажів на прикладі ПРАТ «Охтирський пивоварний завод».
Аналіз останніх досліджень проблеми. Питаннями управління продажем товарів займається ряд вітчизняних і зарубіжних вчених-маркетологів. Серед них Б. Адамс, В. Вертоградов, І. В. Волохов, Д. Джоббер, Д. Ланкастер, Р. Лукич, О. Скриптунова, Н. Стівенс. В їхніх працях приділено увагу розкриттю змісту управління продажем, його прогнозуванню та плануванню, оцінці діяльності торгових представників та іншим питанням. Проте ними недостатньо розкриті сутність управління продажем в контексті його відміни від управління збутовою діяльністю, не висвітлені функції управління продажем під кутом зору його (продажу) особливостей, не знайшла достатнього розкриття об’єктна орієнтація управління продажем. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
95096636
Czechia
1
Germany
1
Ireland
8069
Israel
3890853
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
195743
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
21951906
United Kingdom
696603
United States
216936453
Unknown Country
1
Downloads
France
14866807
Germany
95096634
Ireland
86363
Israel
1
Lithuania
44236
Montenegro
395
Poland
30175
Russia
195744
Serbia
1
Singapore
1
Ukraine
338776273
United Kingdom
1
United States
338776272
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zhuravlova_bak_rob.pdf | 1.71 MB | Adobe PDF | 787872904 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.