Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85907
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features |
Authors |
Rosokhata, Anna Serhiivna
Letunovska, Nataliia Yevhenivna Ясніковскі, А.М. Моісеєнко, Д.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6944-1515 http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
здорові території здоровые территории healthy territories комплекс маркетингових послуг комплекс маркетинговых услуг marketing services mix імідж територій имидж территорий territory image маркетинг територій маркетинг территорий territories marketing маркетинг здорових територій маркетинг здоровых территорий marketing of healthy territories |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85907 |
Publisher | Видавничий дім «Гельветика» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Rosokhata A., Letunovska N., Jasnikowski A., Moiseienko D. (2020) Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features // Economic space. 2020. № 162(2). С. 13-19. |
Abstract |
Особливістю здорової території є те, що це поняття є комплексним і різностороннім. Воно включає в себе як реалізацію здорової економіки на конкретній територій, так і безпеку про здоров’я громадянина певної території. Стаття присвячена всебічному дослідженню такої категорії як «здорова територія» в умовах формування здорової економіки. Під поняттям здорової економіки розуміється максимально ефективне та оптимальне використання наявних ресурсів із балансуванням очікуваних вигод для всіх учасників економічних процесів на певній території. Реалізація цього підходу можлива з урахуванням та дотриманням цілей сталого розвитку в цілому та реалізацією потенціалу кожної окремої особистості щодо участі у процесах, що формують її оточення та сфери життєдіяльності, сприяють розвитку громад на регіональному рівні та в рамках окремих територій. Для вирішення цього завдання використовуються інструменти комплексу маркетингу, що спрямовані на вирішення завдань з просування та формування іміджу здорових територій та здорових економік. З позиції маркетингу території як складової економіки країни її необхідно розглядати комплексно. Зазвичай, прийнято використовувати до маркетингу території комплекс 4Р, але якщо говорити про здорову територію, то це поняття в більшій мірі є процесом, який постійно видозмінюється в часі та формує імідж. Саме тому у даному випадку для здійснення маркетингу здорових територій та його іміджу доцільно використовувати додаткові елементи комплексу маркетингу, які можуть описати процеси та людський фактор, а також умови, у яких реалізується маркетинг території. Так, у статті відображено розподіл територіального маркетингу на дві основні складові – маркетинг територій і маркетинг на території. З огляду на це, проаналізовані складові класичного 4Р маркетингового міксу з їхньою деталізацією щодо фактичної реалізації у системі маркетингу здорових територій. Стаття представляє пропозицію щодо долучення до класичних 4Р елементів маркетингового комплексу три додаткових, які використовуються в маркетингу послуг. У подальшому пропонується їхня адаптація за змістом та наповненням до вирішення завдань маркетингу здорових територій. Крім того, у статті проаналізовані та наводяться приклади застосування розширених елементів комплексу маркетингу послуг у маркетингу окремих європейських територій (країн, міст), де зазначаються особливості маркетингового просування та позиціонування. І як результат, дослідження зводиться до аналізу обраної території в Україні (Сумський регіон). Для формування маркетингового міксу цієї території проведено SWOT-аналіз та запропоновано кроки щодо ефективного позиціонування Сумського регіону на світовій арені як здорової території з позиції комплексу маркетингу послуг. Особенностью здоровой территории является то, что это понятие комплексное и разностороннее. Оно включает в себя как реализацию здоровой экономики на конкретной территории, так и безопасность о здоровье гражданина определенной территории. Статья посвящена всестороннему исследованию такой категории как «здоровая территория» в условиях формирования здоровой экономики. Под понятием здоровой экономики понимается максимально эффективное и оптимальное использование имеющихся ресурсов с балансировкой ожидаемых выгод для всех участников экономических процессов на определенной территории. Реализация этого подхода возможна с учетом и соблюдением целей устойчивого развития в целом и реализацией потенциала каждой отдельной личности по участию в процессах, формирующих ее окружение и сферы жизнедеятельности, способствуют развитию общин на региональном уровне и в рамках отдельных территорий. Для решения этой задачи используются инструменты комплекса маркетинга, направленные на решение задач по продвижению и формированию имиджа здоровых территорий и здоровых экономик. С позиции маркетинга территории как составляющей экономики страны ее необходимо рассматривать в комплексе. Обычно принято использовать к маркетингу территории комплекс 4Р, но если говорить о здоровой территории, то это понятие в большей степени является процессом, который постоянно видоизменяется во времени и формирует имидж. Именно поэтому в данном случае для осуществления маркетинга здоровых территорий и его имиджа целесообразно использовать дополнительные элементы маркетингового комплекса, которые могут описать процессы и человеческий фактор, а также условия, в которых реализуется маркетинг территории. Так, в статье отражено распределение территориального маркетинга на две основные составляющие – маркетинг территорий и маркетинг на территории. Учитывая это, проанализированы составляющие классического 4Р маркетингового микса с их детализацией по фактической реализации в системе маркетинга здоровых территорий. Статья представляет предложение о приобщении к классическим 4Р элементам маркетингового комплекса три дополнительных, используемых в маркетинге услуг. В дальнейшем предлагается их адаптация по содержанию и наполнению к решению задач маркетинга здоровых территорий. Кроме того, в статье проанализированы и приводятся примеры применения расширенных элементов комплекса маркетинга услуг по маркетингу отдельных европейских территорий (стран, городов), где указываются особенности маркетингового продвижения и позиционирования. И как результат, исследование сводится к анализу выбранной территории в Украине (Сумской регион). Для формирования маркетингового микса этой территории проведен SWOT-анализ и предложены шаги по эффективному позиционированию Сумского региона на мировой арене как здоровой территории с позиции комплекса маркетинга услуг. The peculiarity of healthy territories is that this concept is complex and multifaceted. It includes implementing a healthy economy in some territory and security of public health in a particular territory. Therefore, from the standpoint of the territories' marketing as a component of the country's economy, it should be considered comprehensively. Usually, it is customary to use the 4P complex for territory marketing, but when we research a healthy territory, this concept is continually changing over time and shaping its image. In this case, for the implementation of healthy territories marketing and its image, it is advisable to use additional elements of the marketing mix, which can describe the processes and the human factor and the conditions of the territory marketing. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1681050648
Azerbaijan
1
Bangladesh
-1029845184
Canada
1
China
1681050646
Czechia
175120
France
1
Germany
1
Hong Kong SAR China
1
Indonesia
2096797138
Iran
-2059690368
Iraq
952854146
Ireland
1515499718
Israel
1
Italy
131904376
Kazakhstan
1
Lithuania
952854142
Malaysia
1
Morocco
1
Philippines
2107621635
Poland
524205241
Qatar
1
Romania
509
Singapore
1
Slovakia
1
Sweden
1
Taiwan
167302
Thailand
151276
Turkey
1
Ukraine
-1989141803
United Kingdom
188628
United States
-1744509961
Unknown Country
-1309806617
Vietnam
2107621632
Zimbabwe
1
Downloads
Bangladesh
1
Brazil
1
Czechia
93391
Egypt
1
Germany
175586559
India
1137416
Indonesia
-926383282
Iran
1
Iraq
11667841
Israel
1
Italy
7114
Lithuania
531769
Pakistan
1
Philippines
1
Poland
524205242
Romania
328054808
South Africa
1
South Korea
1
Switzerland
1515499722
Taiwan
1
Ukraine
1681050647
United Kingdom
2115753994
United States
2115753996
Unknown Country
351173119
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rosokhata_healthy territories.pdf | 752.66 kB | Adobe PDF | -695802245 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.