Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85913
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення системи якості надання адміністративних послуг
Authors Олійник, Ю.С.
ORCID
Keywords адміністративна послуга
административная услуга
administrative service
управління
управление
management
інформаційні технології
информационные технологии
information technology
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85913
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Олійник Ю. С. Удосконалення системи якості надання адміністративних послуг : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. В. В. Кубатко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 43 с.
Abstract В роботі досліджено систему якості надання адміністративних послуг в рамках реформи місцевого самоврядування, а також ключові питання та вимоги щодо надання адміністративних послуг. Проаналізовано ефективність застосування електронної черги та застосування інформаційних технологій у центрах надання адміністративних послуг. Запропоновано основні напрямки удосконалення системи якості надання адміністративних послуг.
В работе исследована система качества предоставления административных услуг в рамках реформы местного самоуправления, а также ключевые вопросы и требования по предоставлению административных услуг. Проанализирована эффективность применения электронной очереди и применения информационных технологий в центрах предоставления административных услуг. Предложены основные направления усовершенствования системы качества предоставления административных услуг.
The paper examines the quality system of administrative services in the framework of local government reform, as well as key issues and requirements for the provision of administrative services. The efficiency of the use of electronic queue and the use of information technology in the centers of administrative services is analyzed. The main directions of improving the quality system of administrative services are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
France France
1
Ireland Ireland
15660
Italy Italy
32790108
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
698
Singapore Singapore
147774908
Ukraine Ukraine
7868393
United Kingdom United Kingdom
422481
United States United States
106677561
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Finland Finland
96260
France France
3714775
Germany Germany
295549815
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
65580215
Norway Norway
87
Poland Poland
76106
Russia Russia
89
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
106677564
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
295549816

Files

File Size Format Downloads
Oliinyk_bac_rob.pdf 771.04 kB Adobe PDF 767244733

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.