Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85913
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення системи якості надання адміністративних послуг |
Authors |
Олійник, Ю.С.
|
ORCID | |
Keywords |
адміністративна послуга административная услуга administrative service управління управление management інформаційні технології информационные технологии information technology |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85913 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Олійник Ю. С. Удосконалення системи якості надання адміністративних послуг : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. В. В. Кубатко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 43 с. |
Abstract |
В роботі досліджено систему якості надання адміністративних послуг в рамках реформи місцевого самоврядування, а також ключові питання та вимоги щодо надання адміністративних послуг. Проаналізовано ефективність застосування електронної черги та застосування інформаційних технологій у центрах надання адміністративних послуг. Запропоновано основні напрямки удосконалення системи якості надання адміністративних послуг. В работе исследована система качества предоставления административных услуг в рамках реформы местного самоуправления, а также ключевые вопросы и требования по предоставлению административных услуг. Проанализирована эффективность применения электронной очереди и применения информационных технологий в центрах предоставления административных услуг. Предложены основные направления усовершенствования системы качества предоставления административных услуг. The paper examines the quality system of administrative services in the framework of local government reform, as well as key issues and requirements for the provision of administrative services. The efficiency of the use of electronic queue and the use of information technology in the centers of administrative services is analyzed. The main directions of improving the quality system of administrative services are proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Belgium
1
China
1
France
1
Ireland
15660
Italy
32790108
Lithuania
1
Netherlands
698
Singapore
147774908
Ukraine
7868393
United Kingdom
422481
United States
106677561
Unknown Country
1
Downloads
Finland
96260
France
3714775
Germany
295549815
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
65580215
Norway
87
Poland
76106
Russia
89
Switzerland
1
Ukraine
106677564
United Kingdom
1
United States
295549816
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Oliinyk_bac_rob.pdf | 771.04 kB | Adobe PDF | 767244733 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.