Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85915
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ») |
Authors |
Бикова, К.В.
|
ORCID | |
Keywords |
мотивація мотивация motivation управління управление management система мотивації система мотивации motivation system |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85915 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бикова К. В. Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. В. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с. |
Abstract |
В роботі розглянуто теоретико-методологічні основи мотивації персоналу на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ». Досліджені зміст та сфера застосування поняття «мотивація персоналу». Визначена сутність, завдання, функції та основні принципи мотивації персоналу. Досліджені основні поняття стосовно підвищення ефективності системи мотивації. Проаналізовано та оцінено систему мотивації та стимулів в компанії. Удосконалені методичні основи мотивації персоналу. Запропоновано вдосконалену систему мотивації персоналу в маркетинговій агенції «Трендо-Київ». В работе рассмотрены теоретико-методологические основы мотивации персонала на примере маркетингового агентства «Трендо-Киев». Исследованы содержание и сфера применения понятия «мотивация персонала». Определена сущность, задачи, функции и основные принципы мотивации персонала. Исследованы основные понятия о повышении эффективности системы мотивации. Проанализирована и оценена система мотивации и стимулов в компании. Усовершенствованные методические основы мотивации персонала. Предложена усовершенствованная система мотивации персонала в маркетинговом агентстве «Трендо-Киев». The paper considers the theoretical and methodological foundations of staff motivation on the example of the marketing agency "Trendo-Kyiv". The content and scope of the concept of "staff motivation" are studied. The essence, tasks, functions and basic principles of staff motivation are defined. The basic concepts concerning increase of efficiency of system of motivation are investigated. The system of motivation and incentives in the company is analyzed and evaluated. Improved methodological bases of staff motivation. An improved system of staff motivation in the marketing agency "Trendo-Kyiv" is proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Belgium
24053
China
-2074314165
Czechia
1
France
376830
Ireland
127779
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
-1393998267
United Kingdom
47296865
United States
-728141435
Unknown Country
1
Downloads
Australia
1
Austria
1
Belgium
1
Bulgaria
1
Czechia
-728141427
Denmark
-2074314167
Estonia
-728141434
Finland
12021
France
-728141435
Germany
-728141434
Ireland
-728141427
Italy
-2074314167
Lithuania
-1393998273
Netherlands
-2059855110
Poland
-1393998276
Romania
1496
Russia
1094411
Singapore
146338968
Slovakia
1
Spain
-728141429
Ukraine
146338966
United Kingdom
-728141432
United States
146338965
Unknown Country
-2074314166
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bykova_bac_rob.pdf | 479.03 kB | Adobe PDF | 1452209839 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.