Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85915
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ»)
Authors Бикова, К.В.
ORCID
Keywords мотивація
мотивация
motivation
управління
управление
management
система мотивації
система мотивации
motivation system
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85915
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бикова К. В. Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. В. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с.
Abstract В роботі розглянуто теоретико-методологічні основи мотивації персоналу на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ». Досліджені зміст та сфера застосування поняття «мотивація персоналу». Визначена сутність, завдання, функції та основні принципи мотивації персоналу. Досліджені основні поняття стосовно підвищення ефективності системи мотивації. Проаналізовано та оцінено систему мотивації та стимулів в компанії. Удосконалені методичні основи мотивації персоналу. Запропоновано вдосконалену систему мотивації персоналу в маркетинговій агенції «Трендо-Київ».
В работе рассмотрены теоретико-методологические основы мотивации персонала на примере маркетингового агентства «Трендо-Киев». Исследованы содержание и сфера применения понятия «мотивация персонала». Определена сущность, задачи, функции и основные принципы мотивации персонала. Исследованы основные понятия о повышении эффективности системы мотивации. Проанализирована и оценена система мотивации и стимулов в компании. Усовершенствованные методические основы мотивации персонала. Предложена усовершенствованная система мотивации персонала в маркетинговом агентстве «Трендо-Киев».
The paper considers the theoretical and methodological foundations of staff motivation on the example of the marketing agency "Trendo-Kyiv". The content and scope of the concept of "staff motivation" are studied. The essence, tasks, functions and basic principles of staff motivation are defined. The basic concepts concerning increase of efficiency of system of motivation are investigated. The system of motivation and incentives in the company is analyzed and evaluated. Improved methodological bases of staff motivation. An improved system of staff motivation in the marketing agency "Trendo-Kyiv" is proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
24053
China China
-2074314165
Czechia Czechia
1
France France
376830
Ireland Ireland
127779
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-1393998267
United Kingdom United Kingdom
47296865
United States United States
-728141435
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Czechia Czechia
-728141427
Denmark Denmark
-2074314167
Estonia Estonia
-728141434
Finland Finland
12021
France France
-728141435
Germany Germany
-728141434
Ireland Ireland
-728141427
Italy Italy
-2074314167
Lithuania Lithuania
-1393998273
Netherlands Netherlands
-2059855110
Poland Poland
-1393998276
Romania Romania
1496
Russia Russia
1094411
Singapore Singapore
146338968
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
-728141429
Ukraine Ukraine
146338966
United Kingdom United Kingdom
-728141432
United States United States
146338965
Unknown Country Unknown Country
-2074314166

Files

File Size Format Downloads
Bykova_bac_rob.pdf 479.03 kB Adobe PDF 1452209839

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.