Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85923
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах |
Authors |
Вінницька, Ві.О.
|
ORCID | |
Keywords |
конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness оцінка оценка rating аналіз анализ analysis рентабельність рентабельность profitability |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85923 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вінницька В. О. Оцінка конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. О. І. Карінцева. Суми : Сумський державний університет, 2021. 45 с. |
Abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: вивчити підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі диверсифікації бізнесу.
На підставі поставленої мети сформульовані наступні завдання:
- вивчити конкурентоспроможність як основу сталого розвитку промислових підприємств в сучасних ринково-правових умовах господарювання;
- визначити чинники, критерії та стратегію підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств;
- вивчити фактори, що визначають конкурентоспроможність підприємства;
- провести аналіз конкурентоспроможності «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми»;
- на основі проведеного аналізу розробити заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства;
- розрахувати економічну ефективність запропонованих заходів.
Об'єктом дослідження є «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми».
Предмет дослідження роботи: оцінка та зростання конкурентоспроможності субєкта господарювання на основі диверсифікації бізнесу.
Кваліфікаційна робота складається зі вступу так трьох основних частин, висновок. У вступі обґрунтовано актуальністьдосліджуваної теми. Визначено об'єкт дослідження і мета роботи. У першому розділі вивчено поняття конкурентоспроможності, фактори визначають конкурентоспроможність підприємства.
У другій частині кваліфікаційної роботи розглянуті методологічні аспекти оцінки конкурентоспроможності господарюючого субєкту: принципи та етапи оцінки конкурентоспроможності та методи оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства.
У третій частині кваліфікаційної роботи на основі проведеного аналізу фінансового стану і аналізу конкурентоспроможності «КП «Міськводоканал» СМР м. Суми» запропоновано напрями зростання конкурентоспроможності підприємства на основі диверсифікації бізнесу. У висновку підведені підсумки виконаної роботи, зроблені відповідні висновки.
З метою зростання конкурентоспроможності підприємство намітило подальше збільшення частки ринку і отримання при цьому додаткового доходу. Підприємство прагне збільшити обсяги послуг, що надаються, асортименту товару.
Для виконання поставленого завдання керівництву «КП «Міськводоканал» СМР м. Суми» необхідно розробити програму, спрямовану на відкриття магазину роздрібної торгівлі (торговий зал). Однією з основних проблем, що постають на шляху реалізації цієї програми, є проблема, пов'язана з пошуком потенційних клієнтів. Дану проблему має вирішити знову вводиться в структуру підприємства підрозділ - маркетингова служба.
Як випливає з концепцій маркетингу, напрямок на підвищення комерційних зусиль базується на тому, що товари організацій не будуть купувати в достатніх кількостях, якщо не спонукати споживачів до цього за допомогою енергійних зусиль в сфері збуту і його стимулювання. До таких заходів відноситься: реклама в ЗМІ, на телебаченні, різні рекламні акції і т.д. «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми» потрібно випереджати конкурентів по реалізації своєї продукції і темпами її просування. Таким чином, слід прийняти деякі заходи щодо оптимізації каналів руху товару.
З метою оцінки та зростання конкурентоспроможності підприємства пропонується провести диверсифікацію підприємства і відкрити додатковий торговий зал.
Відкриття торгового залу приверне додаткових клієнтів, що дозволить прискорити просування продукції і послуг компанії на ринку. На підставі проведеного аналізу були запропоновані заходи щодо підвищенню конкурентоспроможності «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми» шляхом диверсифікації бізнесу і проведений розрахунок їх економічної ефективності.
На підставі проведеного аналізу конкурентоспроможності підприємства запропоновані наступні заходи:
- відкриття додаткових офісів продажів;
- створення відділу маркетингу;
- розширення номенклатури продукції і послуг;
Розрахунок ефективності запропонованих заходів показав, що впровадження на практиці даних заходів покращить фінансово-економічні показники діяльності «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми», збільшить прибуток підприємства, підвищить конкурентоспроможність підприємства і буде сприяти виходу підприємства з кризи. запропоновані заходи мають позитивний ефект і можуть бути застосовані на практиці. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
France
289215
Germany
-1421522384
Ireland
289217
Italy
1
Japan
1
Lithuania
762659126
Poland
110
Ukraine
780700534
United Kingdom
180297150
United States
-1721473160
Unknown Country
1550269802
Uzbekistan
1
Downloads
Czechia
16826
France
-886009712
Germany
610419086
Ireland
1
Lithuania
1
Moldova
1
Norway
1
Poland
762659126
Sweden
1
Ukraine
1550269803
United Kingdom
1
United States
780700535
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vinnytska_bak_rob.pdf | 789.18 kB | Adobe PDF | -1476911625 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.